فروش سورتینگ و سرند در شمال تهران

Sorting and Sorting-1
Sorting and Sorting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امینه اقدس را می توان به عنوان اولین فرد در نظر گرفت که اهمیت محله اقدسیه را به خوبی درک کرده بود. او این محله را به عنوان هدیه ازناصرالدین شاه دریافت کرد و بعد از اتفاقات سیاسی تا زمان پهلوی دوم این زمین ها تنها کاربری کشاورزی داشت ولی پس از این زمان افراد پولدار ارزش این بخش را دانسته و ساخت و ساز در آن را آغاز کردند. این محله امروزه بافت سنتی خاصی دارد و در کنار همین بافت خانه های لوکس و مدرنی نیز دیده می شود.

از جمله مهم ترین و محبوب ترین مراکز خرید محله های شمال تهران موجود در منطقه می توان به مرکز خرید پلاتین، مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید ایران زمین، مرز خرید گلستان، مرکز خرید آرن، مجتمع اداری تجاری رویال، مجتمع تجاری گلدیس، مرکز خرید نصر، مرکز خرید پرواز، مرکر خرید مهستان، بازار سنتی ستارخان، پاساژ افق، پاساژ تهرانی، مرکز خرید تیراژه، مرکز خرید شهاب، پاساژ پردیسان، مرکز خرید پردیس، مجتمع تجاری یادگار، اشاره کرد. حتما از این مراکز خرید دیدن کنید و ساعاتی را در بهترین و محبوب ترین پاساژ های موجود در محله های شمال تهران سپری کنید.

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.


دستگاه سرند صنعتی یا الک برقی قابلیت جداسازی ریگ، شن و ناخالصی های موجود در غلات، حبوبات و خشکبار را داراست. همچنین به منظور جداسازی براده های فلزی از محصولات اشاره شده از سرند است.فاده می شود. این دستگاه سورتینگ به ابتدا یا انتهای خطوط تولید و بسته بندی اضافه می شود. تغییر فوری و آسان اندازه سرند و امکان جدا سازی چند اندازه محصول از ویژگی های دستگاه سرند صنعتی به شمار می رود.

با تغییر اندازه الک ها می توان اندازه بندی محصول را از یکدیگر تفکیک نمود. این اقدام سبب جداسازی محصولات با کیفیت و یکنواختی آن ها می شود که در نتیجه فروش بهتر را در پی دارد. است.فاده از دستگاه سرند صنعتی به صادراتی کردن محصولات کمک شایانی خواهد کرد.

عزم و اراده مدیران فنی صنایع ماشین آلات محبوب در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم و تولید داخلی دستگاه های مربوطه را مرتفع نماید.



( فروش ) های دیگر