خدمات و سرویس سورتینگ و سرند در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Sorting and Sorting-1
Sorting and Sorting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قابل توجه صاحبان مشاغل و صنایع است.ان اصفهان و شهرستان نجف اباد نواوری در جهت تسهیل دسترسی به خدمات حقوقی و وکالتی در موسسه حقوقی عدل پارسیان مرکز اصلی تهران دفتر نمایندگی:شهرستان نجف اباد موسسه حقوقی بین المللی عدل پارسیان برای اولین بار در ایران خ...

به اعتقاد رامین در شرایطی که وزارت صنایع و معادن ملزم به ساماندهی وضعیت صنعت است.ان تهران تا پایان سال شده و مناطق صنعتی سیمین دشت و صفادشت در غرب تهران به شهرک‌های صنعتی مجاز تبدیل شدند بستر برای تبدیل مناطق صنعتی شرق است.ان به شهرک‌های صنعتی مصوب مهیا شده است..

نمایندگی بیمه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد دیگر رویا نیست ، درواقعیت به آینده خودت و فرزندانت بیندیش بازنشستگی خود و فرزندانتان بیمه تکمیلی، پوشش بیماریهای خاص، پوشش پزشکی حادثه،پوشش عمل های جراحی، بیمه آتش سوزی منزل، غرامت از کار افتادگی، غرامت ...


عزم و اراده مدیران فنی صنایع ماشین آلات محبوب در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم و تولید داخلی دستگاه های مربوطه را مرتفع نماید.

دستگاه سرند صنعتی یا الک برقی قابلیت جداسازی ریگ، شن و ناخالصی های موجود در غلات، حبوبات و خشکبار را داراست. همچنین به منظور جداسازی براده های فلزی از محصولات اشاره شده از سرند است.فاده می شود. این دستگاه سورتینگ به ابتدا یا انتهای خطوط تولید و بسته بندی اضافه می شود. تغییر فوری و آسان اندازه سرند و امکان جدا سازی چند اندازه محصول از ویژگی های دستگاه سرند صنعتی به شمار می رود.

با تغییر اندازه الک ها می توان اندازه بندی محصول را از یکدیگر تفکیک نمود. این اقدام سبب جداسازی محصولات با کیفیت و یکنواختی آن ها می شود که در نتیجه فروش بهتر را در پی دارد. است.فاده از دستگاه سرند صنعتی به صادراتی کردن محصولات کمک شایانی خواهد کرد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر