خدمات و سرویس سورتینگ و سرند در غرب تهران

Sorting and Sorting-1
Sorting and Sorting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.

محله آزادشهر یا شهرک سرو آزاد، نام یکی از محله‌های منطقه تهران است. که با وجود نداشتن قدمت زیاد، کم کم در مسیر رشد شهری قرار گرفته است. و در حال جلب کردن توجهات به سمت خودش است.. این محله از شمال تا جنوب با بزرگراه همت و بعد آزادراه تهران کرج محدود شده است.؛ اما همچنین در شرق آن پارک جنگلی چیتگر و غرب آن باغ گیاه شناسی واقع شده‌اند.

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید، این منطقه از پایتخت با محله های غرب تهران بسیار محبوب می باشند و در نتیجه به دلیل جمعیت بالای آن و همچنین توریست پذیر بودن آن، جاذبه های تفریحی و گردشگری بسیار زیادی در آن وجود دارد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به شهربازی سرپوشیده گنجینه شادی واقع در تهرانسر، موزه ی خودروهای تاریخی در جاده مخصوص کرج، ورزشگاه باشگاه نفت واقع در تهرانسر، بوستان قوری چای واقع در وردآورد، پارک گلریز در تهرانسر، باشگاه سوارکاری واقع در شهرک غزالی، بوستان نیلوفر، واقع در تهرانسر، پارک شهدای خبرنگار در ورد آورد، مجموعه ورزشی معلم در جاده مخصوص کرج، مقبره الشعرای پارک گلریز در تهرانسر، مقبره الشهدای شهرک غزالی، پارک شهدا در وردآورد، پارک اقاقیا در جاده مخصوص، پارک نرگس در تهران سر، پارک مریم در شهرک آزادی، پارک ریما در تهرانسر، پارک بهار در تهرانسر، اشاره کرد.


عزم و اراده مدیران فنی صنایع ماشین آلات محبوب در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم و تولید داخلی دستگاه های مربوطه را مرتفع نماید.

با تغییر اندازه الک ها می توان اندازه بندی محصول را از یکدیگر تفکیک نمود. این اقدام سبب جداسازی محصولات با کیفیت و یکنواختی آن ها می شود که در نتیجه فروش بهتر را در پی دارد. است.فاده از دستگاه سرند صنعتی به صادراتی کردن محصولات کمک شایانی خواهد کرد.

دستگاه سرند صنعتی یا الک برقی قابلیت جداسازی ریگ، شن و ناخالصی های موجود در غلات، حبوبات و خشکبار را داراست. همچنین به منظور جداسازی براده های فلزی از محصولات اشاره شده از سرند است.فاده می شود. این دستگاه سورتینگ به ابتدا یا انتهای خطوط تولید و بسته بندی اضافه می شود. تغییر فوری و آسان اندازه سرند و امکان جدا سازی چند اندازه محصول از ویژگی های دستگاه سرند صنعتی به شمار می رود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر