فروش سورتینگ و سرند در غرب تهران

Sorting and Sorting-1
Sorting and Sorting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


صادقیه هم مثل پونک در دو منطقه و ۵ شهرداری تهران قرار گرفته و دو بزرگراه اشرفی اصفهانی و محمدعلی جناح حدفاصل این دو منطقه در صادقیقه است.. صادقیه پیش از انقلاب به اسم آریاشهر شناخته می‌شده و البته هنوز در بین تهرانی‌ها با آریاشهر شناخته می‌شود. صادقیه، ارمکان و بلوار فردوس همگی جزء از صادقیه محسوب می‌شوند.

بی شک اگر شما از تهرانی ها بخواهید محله برجسته شهر خود را معرفی کنند شهرک اکباتان به عنوان یکی از این محله ها خواهد بود. شهرک اکباتان که پیش از انقلاب اسلامی ساخت و ساز آن شروع شد بخشی از پروژه سکونت کارکنان شرکت هواپیمایی هما بود که امروزه به یکی سمبل های شهر تهران تبدیل شده است.. این شهرک که بنا به گفته بسیاری اولین خانه سازمانی در ایران می باشد دارای فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود می باشد و بخشی از منطقه تهران به حساب می آید.

محله ای در غرب جنت آباد که در مجاورت رشته کوه های البرز قرار گرفته و پس از محبوب شدن جنت آباد و غرب تهران رونق بسیاری به خود گرفت. این محله که با فاصله کمی از ده کن قرار دارد از نظر فرهنگی نیز به کن بسیار شبیه می باشد. این محله که قدمت خیلی زیادی ندارد به دلیل دسترسی مستقیم به اتوبان شهید باکری به ساکنین اجازه می دهد تا به راحتی بتوانند رفت و آمد داشته باشند.


عزم و اراده مدیران فنی صنایع ماشین آلات محبوب در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم و تولید داخلی دستگاه های مربوطه را مرتفع نماید.

با تغییر اندازه الک ها می توان اندازه بندی محصول را از یکدیگر تفکیک نمود. این اقدام سبب جداسازی محصولات با کیفیت و یکنواختی آن ها می شود که در نتیجه فروش بهتر را در پی دارد. است.فاده از دستگاه سرند صنعتی به صادراتی کردن محصولات کمک شایانی خواهد کرد.

دستگاه سرند صنعتی یا الک برقی قابلیت جداسازی ریگ، شن و ناخالصی های موجود در غلات، حبوبات و خشکبار را داراست. همچنین به منظور جداسازی براده های فلزی از محصولات اشاره شده از سرند است.فاده می شود. این دستگاه سورتینگ به ابتدا یا انتهای خطوط تولید و بسته بندی اضافه می شود. تغییر فوری و آسان اندازه سرند و امکان جدا سازی چند اندازه محصول از ویژگی های دستگاه سرند صنعتی به شمار می رود.



( فروش ) های دیگر