فروش سورتینگ و سرند در لواسان

Sorting and Sorting-1
Sorting and Sorting-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

&#;&#;&#;چشمه نساک در روستای چهارباغ&#;&#;&#; چشمه آسیاب در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه ابیدر در روستای انباج &#;&#;&#;چشمه افسانه خانم در روستای سینک &#;&#;&#;چشمه باغ دنبال در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه بلغور دره در راحت آباد &#;&#;&#;چشمه بیخ بند در روستای کند &#;&#;&#;چشمه پاده در روستای لواسان بزرگ &#;&#;&#;چشمه پنج بند در کند پایین &#;&#;&#;چشمه جم سربند در راحت آباد &#;&#;&#;چشمه چال در روستای کند &#;&#;&#;چشمه چنارستان در توکمزرعه &#;&#;&#;چشمه چورند در افچه &#;&#;&#;چشمه چهل چشمه در دشت لار &#;&#;&#;چشمه حاج امیر خان بحری در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دانای بزرگ در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه دانای کوچک در ایراء &#;&#;&#;چشمه دره بنی در روستای انباج &#;&#;&#;چشمه دره سرودر در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه دره سلطان محمد در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دره لارک رود در روستای افچه &#;&#;&#;چشمه دواب در روستای کند پائین &#;&#;&#;چشمه دودانگی در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه ده در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه ساکا در روستای کند پائین &#;&#;&#;چشمه سرخ بندی در لواسان &#;&#;&#;چشمه سعید در دشت لار &#;&#;&#;چشمه سلطان آباد در لواسان &#;&#;&#;چشمه سید در لواسان &#;&#;&#;چشمه شوران در کند پائین &#;&#;&#;چشمه شیرین در روستای برگ جهان &#;&#;&#;چشمه علی دره در روستای ایراء &#;&#;&#;چشمه قلقلک در شمال افچه &#;&#;&#;چشمه کته ور در لواسان &#;&#;&#;چشمه کربلائی محمد در روستای رسنان &#;&#;&#;چشمه کردیان در روستای بوجان &#;&#;&#;چشمه کشوشه در روستای راحت آباد &#;&#;&#;چشمه مشدی در روستای راحت آباد . چشمه زرتولک در روستای راحت آباد . چشمه است.اد عبدل در روستای راحت آباد . چشمه سرچشمه کمال در روستای راحت آباد . چشمه کفتر خان در روستای کند بالا &#;&#;&#;چشمه زنگی در چال ناظران &#;&#;&#;چشمه زهره در روستای بوجان &#;&#;&#;چشمه کلثوم در روستای کردیان


دستگاه سرند صنعتی یا الک برقی قابلیت جداسازی ریگ، شن و ناخالصی های موجود در غلات، حبوبات و خشکبار را داراست. همچنین به منظور جداسازی براده های فلزی از محصولات اشاره شده از سرند است.فاده می شود. این دستگاه سورتینگ به ابتدا یا انتهای خطوط تولید و بسته بندی اضافه می شود. تغییر فوری و آسان اندازه سرند و امکان جدا سازی چند اندازه محصول از ویژگی های دستگاه سرند صنعتی به شمار می رود.

عزم و اراده مدیران فنی صنایع ماشین آلات محبوب در طی سالیان متمادی، همواره به نحوی بوده که این مجموعه در جهت توسعه و تعالی رهنمون سازد و بیش از پیش، بخشی از دغدغه های کار و اشتغال جوانان این مرزو بوم و تولید داخلی دستگاه های مربوطه را مرتفع نماید.

با تغییر اندازه الک ها می توان اندازه بندی محصول را از یکدیگر تفکیک نمود. این اقدام سبب جداسازی محصولات با کیفیت و یکنواختی آن ها می شود که در نتیجه فروش بهتر را در پی دارد. است.فاده از دستگاه سرند صنعتی به صادراتی کردن محصولات کمک شایانی خواهد کرد.



( فروش ) های دیگر