تولید و ساخت سولفات آهن در اسلامشهر

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایجاد کارخانه‌های بزرگ و قدیمی در اطراف محور جاده قدیم ساوه همچون کیان تایر، ایران خودرو دیزل، میهن، قایق سازی و غیره، موجب جذب مهاجران جویای کار و اسکان آن‌ها در این منطقه شهری در پیش و پس از انقلاب ایران بوده‌است. نبود برنامه‌ریزی کلان در ارتباط با این میزان از مهاجرت از طرفی موجب افزایش تراکم جمعیتی و ساختمانی شده و از سویی این شهرستان را به لحاظ سیاسی و جمعیتی و اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای در نزدیکی کلانشهر تهران قرار داده‌است.

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.

شهرستان اسلامشهر با مساحت ۵ کیلومتر یکی از شهرستان‌های است.ان تهران است.. این شهرستان در جنوب غربی است.ان تهران قرار دارد و مرکز آن شهر اسلام‌شهر است.. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شمال غرب به شهریار محدود است. . این شهرستان در سال ۵، ۵۸٬ نفر جمعیت داشت که ٬۸ نفر آن مرد و ٬۸ نفر آن زن می‌باشند.


سولفات آهن از تصفیه سولفات آهن در مجاورت اسید سولفوریک تغلیظ شده و یا تبخیر مخلوط اکسید آهن و اسید سولفوریک تولید می شود. فرآیند تولید سولفات آهن به این صورت است. که در مرحله اول سولفات آهن و اسید سولفوریک از مخزن ذخیره به داخل راکتور هدایت می شوند. بخار تولید شده توسط بویلر برای افزایش درجه حرارت عملیاتی راکتور است.فاده می شود. محصولات تولید شده در راکتور به داخل مخزن ته نشینانتقال داده می شوند. در این مرحله اکثر نا خالصی ها در پایین محفظه جمع شده و سپس جمع آوری می شود. محلول بالای تانک ته نشینی برای عبور از یک فیلتر پرس چوبی و جدا کردن تمامی مواد نا محلول باقی مانده و داخل آن ، پمپ می شود. جریان فیلتر شده وارد تبخیر کننده می شود. در این مرحله محلول آبی سولفات آهن تا غلظت مناسب برای کریستالیزور تغلیظ می گردد. محلول تغلیظ شده در نهایت وارد کریستالیزور شده و به شکل محصول نهایی در می آید. بعد از این مرحله محصول بسته بندی و به انبار انتقال داده می شود.

کارخانجات تولیدی مواد غذایی از سولفات اهن به عنوان یک افزودنی مفید است.فاده می کنند. همچنین جهت تولید قرص آهن نیز در داروسازی مصرف می شود. یون آهن سولفات به دلیل میزان بالای جذب توسط سلول های زنده ، مورد مناسبی برای است.فاده در صنایع غذایی و داروئی است..

خرید سولفات آهن کشاورزی دارای مزیت فوق العاده برای حاصلخیری زمین های کشاورزی می باشد. اولا این محصول ، ارزان ترین کود آهن است. و می تواند به خوبی کمبود آهن خاک را بر طرف کند. کمبود آهن در گیاهان سبب می شود که تولید کلروفیل با مشکل مواجه شده و برگ های گیاهان زرد شود. همین موضوع به تدریج سبب ضعیف شدن گیاهان و کاهش محصول دهی می شود. مزیت دوم این کود این که می تواند pH خاک را بهبود بخشد. زمین های کشاورزی ایران به دلیل خشک و کم بارش بودن ، دچار افزایش مواد کربناته و شوری زیاد می شود. یعنی



( تولید و ساخت ) های دیگر