تولید و ساخت سولفات آهن در بومهن

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.


کاربرد های سولفات آهن صنعتی بسیار زیاد است.. این محصول در تولید ترکیبات شیمیایی آهن ، کرومات ، سیمان و بتن مصرف می شود. صنایع فلز روی و تولید رنگ و جوهر بیشترین مصرف را از این ماده دارند. همچنین به منظور تصفیه آب و فاضلاب هم یکی از ملزومات این صنعت به شمار می رود.

کارخانجات تولیدی مواد غذایی از سولفات اهن به عنوان یک افزودنی مفید است.فاده می کنند. همچنین جهت تولید قرص آهن نیز در داروسازی مصرف می شود. یون آهن سولفات به دلیل میزان بالای جذب توسط سلول های زنده ، مورد مناسبی برای است.فاده در صنایع غذایی و داروئی است..

- کاغذی که به این شکل آماده کردید را بر روی یک قیف بگذارید، کمی آن را کمی خیس نمایید. در نهایت می توانید از این فیلتر به مظنور جدا کردن مایع سبز رنگ از جامدات حل نشده در محلول است.فاده نمایید. مایع را به آرامی بریزید تا محلول تا محصول  از دهانه فیلتر بالاتر قرار نگیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر