فروش سولفات آهن در دماوند

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جانوران شکارچی چهارپا مثل روباه، شغال، سگ و گرگ در پیرامون دماوند پراکنده‌اند. این جانوران تا ارتفاع متری کوه دماوند هم دیده می‌شود. خرس‌ها هم در این منطقه زندگی می‌کنند، اما بیشتر در غرب و شمال دیده می‌شوند و از ارتفاعات بلند دوری می‌کنند.

پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


کاربرد های سولفات آهن صنعتی بسیار زیاد است.. این محصول در تولید ترکیبات شیمیایی آهن ، کرومات ، سیمان و بتن مصرف می شود. صنایع فلز روی و تولید رنگ و جوهر بیشترین مصرف را از این ماده دارند. همچنین به منظور تصفیه آب و فاضلاب هم یکی از ملزومات این صنعت به شمار می رود.

با وجود اينكه اين عنصر در خاك فراوان است. علائم كمبود آن به وفور دیده شده است.. در خاك های اسيدی و قليايی اين كمبود به علت فقدان آهن محلول بروز می نماید. علاوه بر این، مقدار بيش از حد عناصر دیگری مانند منگنز، فسفر، مس، روی و نيكل در خاك ممکن است. منجر به کمبود آهن گردد.

از جمله مهم ترین مشخصات فیزیکی سولفات اهن می توان به رنگ سبز روشن ، اندکی رطوبت و محلول بودن آن در آب اشاره نمود. وجود یون سولفات و دو یون آهن قابل جذب در ساختار زاج سبز و همچنین رنگ سبز پر قدرتی که ایجاد می نماید ، مهم ترین دلایل مصرف آن است..



( فروش ) های دیگر