فروش سولفات آهن در دیزین

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست اسکی بین المللی دیزین پیستی عالی چه برای اسنو و چه آلپاین است. که از ساعت ۸ صبح تا حدود مشغول به فعالیت است. و دارای سطوح مختلف برای اسکی می باشد. اگر می خواین علاوه بر لذت بردن از اسکی مسیرتون هم نسبتا خلوت باشد به سمت قله برین که حدودا اسکی از قله تا پایین بین ۵ تا دقیقه طول می کشد. مسیر این پیست خیلی خوب است. و از مزایایی که نسبت به پیست توچال دارد این است. که تقریبا آلپاین و اسنو جدا اسکی میکنند و بریا هم مزاحمتی ایجاد نمی کنند. این پیست برای مسیر های ۵ دقیقه به بالا تله کابین دارد و برای الباقی مسیر ها بشقابی دارد.

اولین تله‌سیژ به طول , متر در سال از دره تا پارکینگ پیست اسکی دیزین نصب شد. تله کابین شاله نخستین تله کابینی بود که به ایران آمد. در پیست اسکی دیزین، رستورانی به نام شاله احداث شد. در ادامه تله کابین شاله و پیست اسکی مبتدی شاله را آماده و افتتاح کردند. اجرای این مرحله تا سال ۸ به طول انجامید. این مجموعه پس از نصب تله کابین قله و ساخت چند مجموعه رفاهی و رستوران، در سال ۵ برای است.فاده عموم و اسکی‌بازان ایرانی و خارجی اقتتاح شد. در سال ۵۸ با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پیست دیزین توسعه یافت.

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.


این ماده شیمیایی با نام های مختلفی مانند فروس سولفات، زاج سبز، روتو سولفات آهن،ویترول سبز، Iron sulfate ، ferrous sulfat شناخته می‌شود. در ابتدا بهتر است. به منظور آشنایی با این ماده توضیحاتی ارائه دهیم تا با کاربرد این محصول آشنا شوید. این ماده شیمیایی برای کاربردهای مختلفی مانند مصارف خوراکی، صنعتی و کشاورزی مورد است.فاده قرار می گیرد. به طور کلی کاربرد این محصول در تولید سیمان، کشاورزی، تهیه رنگ خوراکی، و فروش سولفات آهن خوراکی ، ساخت چرم، داروسازی، تهیه مواد شیمیایی به منظور مراقبت از گیاه و دیگر موارد است..

نیکان تولید با مدیریت افراد با سابقه و با انگیزه ، به عنوان یک گروه پیشرو در زمینه تولید و واردات مواد شیمیایی صنعتی و فراورده های معدنی خام و فراوری شده ، پس از سالها فعالیت رو به رشد موفق شده تا سهم عمده ای از بازار این محصولات را در دست گیرد.

در روش مصرف خاکی این کود برای هر درخت بالغ به میزان ۵ تا گرم از آن را به همراه کود های حیوانی و آلی در نزدیکی ریشه درخت چال کنید. اگر تراکم درختان در باغ زیاد است. ، برای درختان جوان تر از ده سال ، میزان مصرف آن را به نصف کاهش دهید.



( فروش ) های دیگر