تولید و ساخت سولفات آهن در شرق تهران

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بسیاری از تهرانی ها بر این باور هستند سکونت مدرن در شرق تهران به سال و زبانی که ارباب هرمز تهرانپارس را خریداری کرد باز می گردد. با این وجود تحقیقات صورت گرفته در عرصه شهرنشینی تهران نشان می دهد اولین نشانه از شهرنشینی مدرن در شرق تهران به زمان ناصرالدین شاه قاجار باز می‌گردد. در دوران پادشاهی قاجاریه بخش عمده‌ای از شرق تهران به کشاورزی و باغداری اختصاص داشت که در آن خانه های ویلایی برای گذراندن آخر هفته و تعطیلات احداث شده بودند.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


کاربرد های سولفات آهن صنعتی بسیار زیاد است.. این محصول در تولید ترکیبات شیمیایی آهن ، کرومات ، سیمان و بتن مصرف می شود. صنایع فلز روی و تولید رنگ و جوهر بیشترین مصرف را از این ماده دارند. همچنین به منظور تصفیه آب و فاضلاب هم یکی از ملزومات این صنعت به شمار می رود.

خرید سولفات آهن کشاورزی دارای مزیت فوق العاده برای حاصلخیری زمین های کشاورزی می باشد. اولا این محصول ، ارزان ترین کود آهن است. و می تواند به خوبی کمبود آهن خاک را بر طرف کند. کمبود آهن در گیاهان سبب می شود که تولید کلروفیل با مشکل مواجه شده و برگ های گیاهان زرد شود. همین موضوع به تدریج سبب ضعیف شدن گیاهان و کاهش محصول دهی می شود. مزیت دوم این کود این که می تواند pH خاک را بهبود بخشد. زمین های کشاورزی ایران به دلیل خشک و کم بارش بودن ، دچار افزایش مواد کربناته و شوری زیاد می شود. یعنی

استفاده از کود سولفات آهن به عنوان کود کشاورزی مهمترین کاربرد این ماده است.. زاج سبز ارزان ترین کود آهن به منظور رفع کلروز در گیاهان محسوب می شود. این ماده به دلیل محلول بودن در آب ، هم به راحتی تجزیه شده و توسط گیاهان جذب می شود و هم آن می توان از آن در سیستم آبیاری است.فاده نمود. مصرف کود سولفات آهن کشاورزی می تواند با خنثی کردن



( تولید و ساخت ) های دیگر