فروش سولفات آهن در شهر جدید اندیشه

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.


فروش سولفات آهن توسط شرکت نگین تجارت پیام انجام می شود. سولفات آهن با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در انبارهای شرکت نگین تجارت پیام موجود است.. تمامی خریداران سولفات آهن می توانند با کارشناسان فروش شرکت نگین تجارت پیام در ارتباط باشند و سفارش خود را ثبت کنند.

فروش سولفات آهن هفت آبه ظرفیتی سبز رنگ با کیفیت ممتاز ، مناسب جهت مصرف در بخش کشاورزی و صنعت توسط کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو انجام می شود. این محصول در کیسه های ۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و برای مصرف به کلیه شهر های کشور ارسال می گردد.

آهن مهم ترین عنصر در خاک که نقش بسیار اساسی در صنعت کشاورزی دارد. کود سولفات آهن منبع غنی جهت تامین نیاز خاک به آهن می باشد. علائم بسیار مهمی در ظاهر گیاهان نشان دهنده کمبود کود سولفات آهن در خاک می باشند، از جمله رنگ پریدگی سطح برگ گیاه و روبه زردی رفتن رنگ سبز برگ ها این علائم از ساقه گیاه شروع شده که به سرعت تمام سطح گیاه را در بر می گیرد.



( فروش ) های دیگر