تولید و ساخت سولفات آهن در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت تهویه نو آستیاک (سهامی خاص) مجری و تولید کننده کانال های انتقال هوا (کانال سازی و طراحی و اجرای سیستم های اگزاست موضعی و سیستم های شوتینگ زباله و ملحفه با گرد هم آوری مجرب ترین و حرفه ای ترین افراد در این زمینه و با هدف صنعتی کردن و علمی ساختن...

هنرکده فن و هنر ایران زمین از سال در منطقه قلهک مشغول به کار بوده و در گذشت این سالیان توانسته تجارب و تجهیزات خود را برای ساخت نمونه های سفارشی و  بسیار با کیفیت آماده کند . ما از ابتدا نمونه ساز بودیم و هیچ گاه تمایل به سری سازی نداشتیم  . ما از اهالی قدیم منطقه قلهک هستیم , اصالتا یزدی هستیم .  ...  هم اکنون در تهران شهرک صنعتی خاوران مستقر هستیم و آماده ارائه خدمات نجاری , طراحی  و مشاوره  به مشتریان هستیم .

بدلیل قطع پیام رسان واتساپ تصاویر و درخواست خود را روی ایمیل bestart@gmail.com     ارسال کنید و با پیامک اطلاع دهید . ویا میتوانید از بخش کامنت ها پیام بگذارید . پیام رسان های سروش ,  بله , ایتا ، واتساپ ، تلگرام   در دسترس است. .


آهن یکی از عناصر حیاتی برای رشد همه گیاهان می‌باشد و علاوه بر تشکیل کلروفیل و بالا بردن سبزینگی گیاه باعث افزایش رشد، گلدهی و باردهی محصول می گردد. درصورت کمبود آهن در سلول های برگ، کلروفیل به مقدار کافی تولید نمی‌شود و در نتیجه برگ ها به تدریج رنگ پریده تر به نظر می‌‌رسند. در این صورت کل سطح برگ زرد رنگ می‌شود. لازم به ذکر است. که این علائم ابتدا در برگ های جوان و قسمت های بالای ساقه مشاهده می‌شود و به تدریج کل گیاه را در بر می‌گیرد

یکی از روش های محبوب مصرف کود کشاورزی به روش اسپری یا محلول پاشی است. زیرا هم راحت تر می باشد و هم می توان از این روش در تمام طول کشت است.فاده نمود. محلول پاشی سولفات آهن را می توانید چندین بار در سال انجام دهید البته توجه کنید که به دلیل خاصیت اسیدی این کود کشاورزی ، از محلول پاشی آن در زمان گلدهی و شکوفه دهی گیاهان خودداری نمایید. توصیه می شود اولین دفعه محلول پاشی ، یک ماه پس از گلدهی و دومین دفعه هم سه هفته پس از دفعه اول باشد. مقدار مناسب محلول تهیه شده هم به میزان ۵ گرم کود سولفات آهن کشاورزی در یک لیتر آب است..

نیکان تولید با مدیریت افراد با سابقه و با انگیزه ، به عنوان یک گروه پیشرو در زمینه تولید و واردات مواد شیمیایی صنعتی و فراورده های معدنی خام و فراوری شده ، پس از سالها فعالیت رو به رشد موفق شده تا سهم عمده ای از بازار این محصولات را در دست گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر