تولید و ساخت سولفات آهن در شهرک صنعتی فیروزکوه

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.


سولفات آهن از پر مصرف ترین مواد شیمیایی می باشد. کشور های آلمان و انگلیس در اروپا و هند و چین در آسیا از عمده ترین تولید کنندگان جهانی این ماده می باشند. ایران نیز بدلیل نیاز فراوان به سولفات آهن دارای واحد های تولیدی زیادی در است.ان های زنجان، اصفهان، قم، تهران و کرمان می باشد، علاوه بر مصارف داخلی، بخشی از محصول تولیدی در کارخانجات ایرانی به کشور های همسایه از جمله عراق، ترکیه، ارمنستان، پاکستان و تاجیکستان صادر می شود

خرید سولفات آهن کشاورزی دارای مزیت فوق العاده برای حاصلخیری زمین های کشاورزی می باشد. اولا این محصول ، ارزان ترین کود آهن است. و می تواند به خوبی کمبود آهن خاک را بر طرف کند. کمبود آهن در گیاهان سبب می شود که تولید کلروفیل با مشکل مواجه شده و برگ های گیاهان زرد شود. همین موضوع به تدریج سبب ضعیف شدن گیاهان و کاهش محصول دهی می شود. مزیت دوم این کود این که می تواند pH خاک را بهبود بخشد. زمین های کشاورزی ایران به دلیل خشک و کم بارش بودن ، دچار افزایش مواد کربناته و شوری زیاد می شود. یعنی

تولید سولفات آهن به روش های گوناگونی ممکن می باشد. اصولا این ماده یک محصول جانبی تولید شده در صنایع فولاد بوده و از اسید شویی ورق های است.یل به دست می آید. اما برای تولید سولفات آهن به روش صنعتی گزینه های دیگری نیز وجود دارد. از واکنش قراضه آهن یا نمک های آهن با اسید سولفوریک می تواند سولفات اهن تولید نمود. همچنین در فرایند تولید دی اکسید تیناتیوم از ایلمنیت و یا اکسیداسیون پیریت هم مقادیر صنعتی این ماده قابل تولید است..



( تولید و ساخت ) های دیگر