تولید و ساخت سولفات آهن در شهرک صنعتی چهاردانگه

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

اگر چرخی در شهرستان چهاردانگه تهران بزنید، محصولات و صنایع زیادی را در آن مشاهده خواهید کرد. صنعت مبلمان و کابینت جزء محصولات شاخص این بازار عظیم محسوب می شوند. افراد زیادی در حال تولید و عرضه انواع کابینت بخصوص کابینت های با

یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.


آهن یکی از عناصر حیاتی برای رشد همه گیاهان می‌باشد و علاوه بر تشکیل کلروفیل و بالا بردن سبزینگی گیاه باعث افزایش رشد، گلدهی و باردهی محصول می گردد. درصورت کمبود آهن در سلول های برگ، کلروفیل به مقدار کافی تولید نمی‌شود و در نتیجه برگ ها به تدریج رنگ پریده تر به نظر می‌‌رسند. در این صورت کل سطح برگ زرد رنگ می‌شود. لازم به ذکر است. که این علائم ابتدا در برگ های جوان و قسمت های بالای ساقه مشاهده می‌شود و به تدریج کل گیاه را در بر می‌گیرد.

فروش سولفات آهن هفت آبه ظرفیتی سبز رنگ با کیفیت ممتاز ، مناسب جهت مصرف در بخش کشاورزی و صنعت توسط کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو انجام می شود. این محصول در کیسه های ۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و برای مصرف به کلیه شهر های کشور ارسال می گردد.

سولفات آهن یا فرو سولفات ترکیبی است. که بسته به pH می تواند به صورت کریستال های آبی یا سبز رنگ تولید گردد. در حالت عادی در ترکیب سولفات آهن هفت مولکول آب وجود دارد و که در صورت خشک شدن شش مولکول آب را از دست داده و تبدیل به پودر سفید رنگ تک آبه ( منو هیدرات ) می شود. سولفات آهن از جمله مواد اولیه تولید کود شیمیایی می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر