تولید و ساخت سولفات آهن در شهریار

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

این مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی محمدحسین شهریار از دوران کودکی تا درگذشت اوست. داستان این مجموعه تلویزیونی از سال‌ها قبل در اواخر دوره حکومت قاجار روایت می‌شود. سید اسماعیل، یکی از وکلای مشهور تبریز که در جنگ و شورش این شهر، چند فرزند خود را از دست داده، پس از به دنیا آمدن فرزندی از همسرش، کوکب خانم تصمیم می‌گیرد برای حفظ فرزند آخر خود، او را به روستای خوشکناب نزد خواهرش بفرستد. مردی که بعدها به شهریار معروف می‌شود تا پایان دوره کودکی در این محل می‌ماند و در این سال‌ها با ابراهیم ادیب آشنا می‌شود مردی که بعدها در زندگی او تأثیر زیادی دارد.


- کاغذی که به این شکل آماده کردید را بر روی یک قیف بگذارید، کمی آن را کمی خیس نمایید. در نهایت می توانید از این فیلتر به مظنور جدا کردن مایع سبز رنگ از جامدات حل نشده در محلول است.فاده نمایید. مایع را به آرامی بریزید تا محلول تا محصول  از دهانه فیلتر بالاتر قرار نگیرد.

نیکان تولید با مدیریت افراد با سابقه و با انگیزه ، به عنوان یک گروه پیشرو در زمینه تولید و واردات مواد شیمیایی صنعتی و فراورده های معدنی خام و فراوری شده ، پس از سالها فعالیت رو به رشد موفق شده تا سهم عمده ای از بازار این محصولات را در دست گیرد.

برای تولید سولفات آهن از روش رقیق سازی ضایعات آهن توسط اسید سولفوریک است.فاده می شود. پس از چندین ساعت روغن و کربن که جزیی از ساختار ضایعات بوده بصورت مایع ای سیاه رنگ از آن خارج شده و عبور از فیلتراسیون کریستال های سبز رنگ آهن بصورت آبه تولید می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر