فروش سولفات آهن در ورامین

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..


فروش سولفات آهن هفت آبه ظرفیتی سبز رنگ با کیفیت ممتاز ، مناسب جهت مصرف در بخش کشاورزی و صنعت توسط کارخانه تولید سولفات آهن کانی کاو انجام می شود. این محصول در کیسه های ۵ کیلوگرمی بسته بندی شده و برای مصرف به کلیه شهر های کشور ارسال می گردد.

از جمله مهم ترین مشخصات فیزیکی سولفات اهن می توان به رنگ سبز روشن ، اندکی رطوبت و محلول بودن آن در آب اشاره نمود. وجود یون سولفات و دو یون آهن قابل جذب در ساختار زاج سبز و همچنین رنگ سبز پر قدرتی که ایجاد می نماید ، مهم ترین دلایل مصرف آن است..

سولفات آهن یکی از کاربردی‌ترین و پر مصرف‌ترین مواد شیمیایی است. که در صنعت از آن به‌وفور است.فاده می‌شود. علاوه بر کشورهای مختلف که در زمینه تولید این ماده شیمیایی فعال هستند، در ایران واحد های تولیدی بسیاری در است.ان‌های زنجان، اصفهان، قم، تهران و کرمان مشغول به فعالیت هستند. در این مطلب قصد داریم شما را با قیمت سولفات آهن و سولفات آهن خوراکی، سولفات آهن صنعتی و کاربرد آن آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.



( فروش ) های دیگر