تولید و ساخت سولفات آهن در پردیس

Iron sulfate-1
Iron sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس تهران، با قدمتی حدود ، سال برای سکونت شهروندان خودش چاره اندیشی کرده و با وجود چالش‌ها و مشکلات زیادی که بر سر راه پردیس بوده، از امتداد یافتن گسل تا مشکلات آب و دسترسی، هر روزه سطح کیفی این شهرک پیشرفت کرده. به گونه ای که بسیاری آینده اون‌ رو به درخشانی شهرک لواسان تهران می بینن.

با وجود اینکه سکونت این جمعیت در حاشیه‌ی پایتخت، دردسرهای زیاد خودش‌ رو برای شهرداری و اداره‌ی اون داره اما شاید تنها راه حل باشه. سال بود که شهر جدید پردیس در کیلومتری شرق تهران (تهرانپارس) و به عنوان پانزدهمین شهرستان است.ان تهران، ایجاد شد. 

افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند


برای تولید سولفات آهن از روش رقیق سازی ضایعات آهن توسط اسید سولفوریک است.فاده می شود. پس از چندین ساعت روغن و کربن که جزیی از ساختار ضایعات بوده بصورت مایع ای سیاه رنگ از آن خارج شده و عبور از فیلتراسیون کریستال های سبز رنگ آهن بصورت آبه تولید می شود.

تولید سولفات آهن به روش های گوناگونی ممکن می باشد. اصولا این ماده یک محصول جانبی تولید شده در صنایع فولاد بوده و از اسید شویی ورق های است.یل به دست می آید. اما برای تولید سولفات آهن به روش صنعتی گزینه های دیگری نیز وجود دارد. از واکنش قراضه آهن یا نمک های آهن با اسید سولفوریک می تواند سولفات اهن تولید نمود. همچنین در فرایند تولید دی اکسید تیناتیوم از ایلمنیت و یا اکسیداسیون پیریت هم مقادیر صنعتی این ماده قابل تولید است..

سولفات آهن از تصفیه سولفات آهن در مجاورت اسید سولفوریک تغلیظ شده و یا تبخیر مخلوط اکسید آهن و اسید سولفوریک تولید می شود. فرآیند تولید سولفات آهن به این صورت است. که در مرحله اول سولفات آهن و اسید سولفوریک از مخزن ذخیره به داخل راکتور هدایت می شوند. بخار تولید شده توسط بویلر برای افزایش درجه حرارت عملیاتی راکتور است.فاده می شود. محصولات تولید شده در راکتور به داخل مخزن ته نشینانتقال داده می شوند. در این مرحله اکثر نا خالصی ها در پایین محفظه جمع شده و سپس جمع آوری می شود. محلول بالای تانک ته نشینی برای عبور از یک فیلتر پرس چوبی و جدا کردن تمامی مواد نا محلول باقی مانده و داخل آن ، پمپ می شود. جریان فیلتر شده وارد تبخیر کننده می شود. در این مرحله محلول آبی سولفات آهن تا غلظت مناسب برای کریستالیزور تغلیظ می گردد. محلول تغلیظ شده در نهایت وارد کریستالیزور شده و به شکل محصول نهایی در می آید. بعد از این مرحله محصول بسته بندی و به انبار انتقال داده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر