تولید و ساخت سولفات روی در جنوب تهران

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از مهم ترین محله های تهران که در شرق نازی آباد قرار گرفته و به عنوان یکی از مناطقی قلمداد می‌شود که سرعت پیشرفت آن بسیار بیشتر از دیگر محله ها بوده است.. بر اساس داده های شهرسازی تا سال این منطقه بخشی از تهران نبوده و بیشتر به عنوان اراضی کشاورزی و بخشی از روستای علی آباد شناخته می شده است.. این منطقه که در کنار کارخانه چیت سازی و روغن نباتی قو ساخته شده است. برای اسکان کارگران و کارمندان این دو کارخانه راه اندازی شد ولی امروزه کاربرد شهرنشینی متفاوتی را در بر دارد. این منطقه در کنار دو اتوبان رجایی و بعثت قرار گرفته و فرایند ساخت آن از سال آغاز شده است.. امروزه این محله به دلیل بافت سنتی و ساختار مذهبی آن شناخته می شود و در مراسم دینی و به عنوان یکی از مراکز اصلی تلقی می شود.

یکی از محله های جنوبی تهران که در منطقه قرار گرفته و از سال تاسیس شده ولی پیش از این بیشتر به عنوان نهم آبان شناخته می شده است.. علت نام گذاری این محله به عنوان آبان تولد فرزند محمد رضا پهلوی بوده ولی این محله پس از روز دانشجو نامگذاری شده است.. بسیاری از افراد این محله را به عنوان اولین بخشی از تهران قلمداد می کنند که قابلیت است.فاده از گاز طبیعی را برای ساکنین فراهم آورد.

این حرم در یکی از محله های جنوب تهران،یعنی واقع در شهرری کنونی است. و بنای اولیه این مکان در نیمه ی دوم قرن سوم هجری ساخته شده و بعد ها به دست خاندان بویه گسترش یافته است.؛ ساخت صحن ها و ایوان های این حرم مربوط به دوران صفوی است. و آینه کاری های این بنا به دستور شاه طهماسب انجام گرفته است..


سولفات روی، یک ترکیب غیر آلی است. که از کاتیون روی و آنیون سولفات تشکیل شده است.. این ماده جامد، بی رنگ، بی بو و بلورین است.. از نظر تاریخی، این ماده به عنوان ویتریول سفید شناخته می‌شود. زینک سولفات به راحتی در آب حل می‌شود، اندکی اسیدی است. و در اتانول و گلیسرول، کمی محلول است..

بر اساس همین نیاز سنجی ها،پیش بینی شده است. که در بازه ی زمانی سال ۵ تا سال ،حجم خرید و فروش محصولات روی دار،سالیانه درصد رشد داشته باشند.درکنار این موارد،وقوع برخی اتفاقات در دنیا،مانند همه گیری ویروس کرونا و اثبات کاربرد این فلز برای کاهش آسیب های ریوی و توصیه برخی از پزشکان به مصرف قرص های روی دار،از جمله قرص زینک پلاس،موجب بالاتر رفتن نیاز به این ترکیبات شیمیایی ارزشمند خواهد شد.درنتیجه این تغییرات،میزان خرید و فروش ترکیبات روی دار،ازجمله فروش سولفات روی دچار جهش شده است..

سولفات روی یک ترکیب معدنی و مکمل غذایی محسوب می شود. سولفات روی خوراکی معمولا در اشکال دارویی به وفور است.فاده می شود. فرمول مولکولی آن ZnSO بوده و جرم مولکولی آن . گرم بر مول می باشد. شکل ظاهری جامد سفید رنگ داشته و در آب محلول است.. یکی دیگر از مهمترین موارد است.فاده از این ترکیب سولفاته کاربرد آن در صنایع کشاورزی به عنوان کود می باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر