تولید و ساخت سولفات روی در جنوب تهران

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.

یاخچی آباد که یکی از محله های مشهور منطقه تهران می باشد امروزه بیشتر به دلیل مدرن سازی سریع که در آن آغاز شده است. شناخته می شود. این محله که در جنوب نازی آباد قرار گرفته از شمال به خیابان تولایی و از جنوب به بزرگراه آزادگان ختم می شود و بسیاری از افرادی که در آن زندگی می کنند آذری زبانانی هستند که از شهرهای شمال غربی کشور مهاجرت کرده و در آنجا سکونت گزیده اند. یاخچی در زبان آذری به معنی خوب و یا زیبا می باشد که به فضاهای سبز پیشین قرار گرفته در این منطقه اشاره دارد. از طرفی بسیاری از افراد عنوان می‌کنند اسم اصلی این منطقه یاغچی‌آباد می باشد به معنی منطقه ای که تحت تأثیر کارخانه روغن سازی نام گذاری شده است..

از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.


روی سولفات یک پودر سفید رنگ می باشد که جزء نمک های معدنی دسته بندی می شود و معمولا دارای ، یا مولکول آب است.. همچنین به صورت خشک یا بدون آب موجود می باشد. این ماده معمولا به عنوان افزودنی غذایی است.فاده می شود. بطور کلی زینک سولفات از ترکیبات مختلف روی با

بر اساس همین نیاز‌سنجی ‌ها، پیش ‌بینی شده است. که در بازه‌ ی زمانی سال ۵ تا سال ، حجم خرید و فروش محصولات روی‌ دار ، سالیانه درصد رشد داشته باشند. در کنار این موارد، وقوع برخی اتفاقات در دنیا، مانند همه‌گیری ویروس کرونا و اثبات کاربرد‌ این فلز برای کاهش آسیب های ریوی و توصیه برخی از پزشکان به مصرف قرص های روی ‌دار،‌ از جمله قرص زینک پلاس، موجب بالاتر رفتن نیاز به این ترکیبات شیمیایی ارزشمند خواهد شد. در نتیجه‌ی این تغییرات، میزان خرید و فروش ترکیبات روی ‌دار،‌ از جمله فروش سولفات روی دچار جهش شده است..

زینک سولفات دارای خواص غیر اکسید کنندگی، غیر قابل اشتعال و غیر قابل احتراق است.. این ماده به طور طبیعی، رطوبت گیر است. و در چهار حالت هیدراته می‌تواند تشکیل شود. سولفات روی از ترکیب خاکستر روی و اسید سولفوریک آبی به صورت مصنوعی تولید می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر