تولید و ساخت سولفات روی در دیزین

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله تله کابین‌های پیست اسکی دیزین می‌توان به «تله کابین شاله» با طول ۵ متر و ارتفاع ۸ متر، «تله کابین قله» با طول ۵ متر و ارتفاع متر، «تله کابین دره» که طولانی‌ترین تله کابین دیزین است. با طول ۸ متر و ارتفاع ۵ متر و در آخر «تله کابین چمن» با طول ۸ متر و ارتفاع ۸۵ متر اشاره کرد.

در این فصل‌ها، تمام ارتفاعات و تپه‌های دیزین، پر از برف شده است. و آب و هوای آن نیز کاملاً مناسب اسکی است.. در تابستان نیز، پیست چمن دیزین باز می‌شود. علاوه بر آن، امکان سایر تفریحات مانند تیراندازی، دوچرخه‌سواری در کوهستان و کایت سواری نیز در این فصل فراهم می‌شود.

برای رسیدن به پیست اسکی دیزین، دوراه در دسترس است.. یک راه، از سمت جاده چالوس است. که به ساکنان است.ان البرز نزدیک‌تر است.. راه دوم، مسیر شمیرانات و شمشک است. که به ساکنین است.ان تهران نزدیک‌تر است.. اگر راه اول را برای رسیدن به پیست انتخاب کرده‌اید، در جاده چالوس، بعد از عبور از هتل گچسر، حواستان به تابلوهای خروجی باشد. بعد از این هتل و در ۸ کیلومتری میان کرج،‌ باید وارد خروجی ولایت رود (جاده دیزین) شوید. بعد از اینکه این مسیر را چند کیلومتر ادامه دادید، به پیست دیزین می‌رسید.


باید بگوییم بیشتر زمین های کشاورزی کشورمان دچار کمبود روی هستند. بسیاری از محصولات نظیر غلات و درختان میوه به روی نیاز دارند. از طرفی عنصر روی سولفات به عنوان یک ماده ماده مغذی برای رشد گیاهان مورد است.فاده قرار می گیرد. با بررسی های انجام شده محققان پی برده اند که کمبود روی در گیاهان می تواند فرآیند زیستی، متابولیکی و فتوسنتز را مختل کند.

در صورت بلع غیر طبیعی این ماده موجب مرگ سلول ها می شود. بلع زیاد این ماده موجب ورم مخاط خون ریزی یا بالا آوردن خون می شود. گاها پیش آمده افراد با بلع این ماده دچار بیهوشی شده اند در این زمان به فرد مصدوم چیزی نخورایند و در صورت هوشیاری دهان آن را با مقدار زیادی آب شستشو دهید و پس از آن یک لیوان آب آشامیدنی به او بدهید. توجه داشته باشد است.فاده از دارو های تهوع آور ممنوع است.. بهتر است. در این زمان برای بلع بازها از آبلیمو آب پرتقال و در بلع اسیدی از شیر و آنتی اسیدها کمک بگیرید.

برای از بین بردن مولکول های آب زینک سولفات هفت آبه باید آن را به دمای درجه سانتی گراد برسانیم. همچنین برای تجزیه کافیست ماده را به دمای درجه سانتی گراد برسانیم. این ماده در گلیسیرین براحتی حل می شود ولی در الکل غیر قابل حل است..



( تولید و ساخت ) های دیگر