تولید و ساخت سولفات روی در دیزین

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.

به‌دلیل تکمیل بودن امکانات تفریحی و رفاهی در پیست اسکی دیزین، این مجموعه به دهکده دیزین معروف شده است.. وجود پیست با طول و ارتفاع‌های مختلف برای افراد با توانایی‌ها و مهارت‌های متفاوت این مجموعه را منحصربه‌فرد کرده است..

در تمام مدت فعالیت پیست اسکی یعنی از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت می‌توان برای است.فاده از پیست اسکی به دیزین رفت. اما همان طور که گفته شد پیست چمن نیز در فصل تابستان برای علاقه‌مندان دایر است.. کلاس‌های آموزش اسکی و هوای بسیار خنک و معتدل در فصل تابستان نیز دیزین را به دهکده چهار فصل توریستی تبدیل کرده است..


شرکت پگاه محیط آرین پیشرو در زمینه تولید و واردات انواع مواد شیمایی، به ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از قبیل سولفات آلومینیوم % است.اندارد و PAC با بهترین کیفیت و مطابق با است.اندارد های روز دنیا می باشد. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO و ISO در سال ۸ و شده است..

از سویی دیگر از زینک سولفات برای تأمین روی در خوراک دام، کودها، خمیردندان‌ها و اسپری‌های کشاورزی است.فاده می‌شود. زینک سولفات، مانند بسیاری از ترکیبات دیگر حاوی روی می‌تواند برای کنترل رشد خزه روی سقف‌ها در مناطق مرطوب است.فاده شود.

در صورت بلع غیر طبیعی این ماده موجب مرگ سلول ها می شود. بلع زیاد این ماده موجب ورم مخاط خون ریزی یا بالا آوردن خون می شود. گاها پیش آمده افراد با بلع این ماده دچار بیهوشی شده اند در این زمان به فرد مصدوم چیزی نخورایند و در صورت هوشیاری دهان آن را با مقدار زیادی آب شستشو دهید و پس از آن یک لیوان آب آشامیدنی به او بدهید. توجه داشته باشد است.فاده از دارو های تهوع آور ممنوع است.. بهتر است. در این زمان برای بلع بازها از آبلیمو آب پرتقال و در بلع اسیدی از شیر و آنتی اسیدها کمک بگیرید.



( تولید و ساخت ) های دیگر