فروش سولفات روی در دیزین

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در دیزین، تله سیژ وجود دارند. اولی، تله سیژ قله است. که ۸ متر ارتفاع و ۸ متر طول دارد. این تله سیژ، از وسط پیست تا قله می‌رود. دومی، تله سیژ چمن است. که ۵ متر ارتفاع و متر طول دارد. مسیر این تله سیژ نیز از دفتر مدیریت تا رستوران است..

بهترین زمان برای است.فاده از مجموعه دهکده دیزین اواخر پاییز تا اواسط فصل بهار است.. با این وجود فعالیت پیست اسکی دیزین به فصل سرد محدود نمی‌شود و در فصل تابستان هم برای علاقه‌مندان به اسکی روی چمن و ورزش‌هایی چون کایت‌سواری، دوچرخه سواری کوهستانی و تیزاندازی جذاب است.. این پیست، تنها پیست اسکی در فصل تابستان است. و گردشگران زیادی در این فصل به آن مراجعه می‌کنند. بازدید از باغ گل دیزین، طبیعت زیبای کوهستان و هوای خنک آن از جذابیت‌های این منطقه در فصل تابستان است..

اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.


زینک سولفات علاوه بر کاربرد به عنوان یک مکمل غذایی، در صنایع شیمیایی کاربردهای مختلفی دارد که از آن به عنوان ماده رنگرزی، الکترولیت برای آبکاری روی، منعقد کننده در تولید ریون (الیاف مصنوعی)، چسب شفاف و به عنوان معرف شیمی تجزیه است.فاده می‌شود.

نوع هپتا هیدرات با فرمول شیمیایی ZnSO.HO کریستال های بی رنگ با ساختار رومبوهدرال می باشد. دانسیته ی آن در دمای ۵ درجه ی سانتی گراد ٫۵ g/cm است. و در دمای درجه ی سانتی گراد ذوب می گردد. در دمای ۸ درجه ی سانتی گراد شاهد از دست رفتن همه ی مولکول های آب در هپتا هیدرات خواهیم بود.

عملکرد روی، آنزیم‌هایی را فعال می‌کند که مسئول سنتز پروتئین‌های خاص هستند. این ماده در تشکیل کلروفیل و برخی کربوهیدرات‌ها، تبدیل نشاسته به قندها و وجود آن در بافت گیاه، به گیاه کمک می‌کند تا در برابر سرما مقاومت کند. روی، در تشکیل اکسین ها که به تنظیم رشد و ازدیاد ساقه کمک می‌کنند، ضروری است..



( فروش ) های دیگر