فروش سولفات روی در رودهن

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.

رودهن، شهری با آب‌و‌هوایی پاک در شمال شرق است.ان تهران است. و با است.ان سرسبز مازندران مرز مشترک دارد. مناطق ییلاقی رودهن در فصل تابستان به واسطه نزدیکی به کوه و رودخانه هوای خنک و مطبوعی دارند و گردشگران بسیاری را به خود جذب می‌کنند. این منطقه به دلیل نزدیکی به شهر تهران از روزگاران قدیم محلی برای تفریح و طبیعت‌گردی شهرنشینان پایتخت بوده است.. علاوه بر تفریح و گردش در این مناطق، بسیاری از پایتخت‌نشینان در سال‌های اخیر برای فرار از آلودگی شهر تهران به رودهن مهاجرت کرده‌اند و در آن جا زندگی می‌کنند.

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.


() سولفات روی مجاز است. در مکمل های غذایی روی است.فاده شود. چین اجازه می دهد تا از آن در نمک است.فاده کنند ، مقدار مصرف آن   mg / kg است.. در غذاهای کودک و خردسال  mg / kg است.. در محصولات لبنی mg / kg است.. در دانه ها و محصولات آنها  rag / kg است.؛ در نوشیدنی های مایع و نوشیدنی شیر mg / kg  است.

در صورت بلع غیر طبیعی این ماده موجب مرگ سلول ها می شود. بلع زیاد این ماده موجب ورم مخاط خون ریزی یا بالا آوردن خون می شود. گاها پیش آمده افراد با بلع این ماده دچار بیهوشی شده اند در این زمان به فرد مصدوم چیزی نخورایند و در صورت هوشیاری دهان آن را با مقدار زیادی آب شستشو دهید و پس از آن یک لیوان آب آشامیدنی به او بدهید. توجه داشته باشد است.فاده از دارو های تهوع آور ممنوع است.. بهتر است. در این زمان برای بلع بازها از آبلیمو آب پرتقال و در بلع اسیدی از شیر و آنتی اسیدها کمک بگیرید.

کاربردها و موارد مصرف زینک سولفات به مرور زمان در طول دوره‌های مختلف به عنوان مواد اولیه برای تهیه کودها و مکمل‌های خوراک دام بسیار مورد توجه قرار گرفت. از این ماده برای گیاهان بادام زمینی، پنبه، ذرت و مرکبات برای تیمار کردن خاک است.فاده می‌شده است.. همچنین به خوراک گاو و مرغ اضافه می‌شود.



( فروش ) های دیگر