تولید و ساخت سولفات روی در شرق تهران

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.


بهترین زمان برای افزودن این ماده زمانی است. که خاک با کمبود روی مواجه شده است.. هم چنین کمبود روی در کشاورزی به دلایل مختلفی ایجاد می شود. وجود غلظت های زیاد از ترکیبات بی کربنات در هنگام آبیاری و عدم است.فاده صحیح از کود های کشاورزی مناسب، موجب می شود روی موجود در خاک کاهش پیدا کند.

روی با افزایش فعالیت آنزیم های مرتبط با رشد گیاهان سبب بهبود میزان رشد آنها می شود. کود های این محصول عمدتا به صورت هپتا هیدرات (محلول) و برای تامین روی مورد نیاز جهت رشد گیاه مورد است.فاده قرار می گیرند. به طور کلی است.فاده از کود سولفات روی برای درختان سبب افزایش جذب مواد مغذی خاک توسط ریشه از طریق افزایش است.حکام و رشد آن،  درنتیجه گسترش بیشتر در خاک، افزایش توان ساقه گیاه در نگهداری ریز مغذی های جذب شده و در نهایت افزایش رشد برگ های گیاه و سبزی آنها می شود. این موضوع در بهبود فوتوسنتز و رشد گیاه موثر است.. این محصول در سنتز پروتئین در حیوانات نیز موثر است. البته ازدیاد مصرف آن از طریق افزودن به خوراک دام ها ممکن است. سبب مشکلات گوارشی، خونریزی و مواردی از این دست شود.

همانطور که پیشتر گفته شد سولفات روی کریستال سفید رنگ و ترکیبی از Zn و گوگرد می باشد. رایج ترین فرم های هیدراته ی آن هگزا و هپتا هیدرات هستند که نوع هپتا با نام ویتریول سفید شناخته می شود و از واکنش Zn با محلول سولفوریک اسید به وجود می آید.



( تولید و ساخت ) های دیگر