تولید و ساخت سولفات روی در شهر جدید اندیشه

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با توجه به این که این شهر نوبنیاد بوده و سابقه چندانی ندارد جمعیت آن عموما مهاجر بوده و اکثرا از تهران یا شهرهای مجاور به این شهر آمده اند. بافت جمعیتی متشکل از اقوام مختلف ایران بوده و از لحاظ درآمد بیشتر در محدوده دهکهای میانی و بالاتر می باشند. عمده ساکنین از کارکنان ادارات و کارخانجات بزرگ و یا افراد مستقل شاغل در مناطق صنعتی غرب است.ان تهران می باشند. طبق آخرین آمارهای رسمی جمعیت این شهر بیشتر از هزار نفر می باشد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


بر اساس همین نیاز سنجی ها،پیش بینی شده است. که در بازه ی زمانی سال ۵ تا سال ،حجم خرید و فروش محصولات روی دار،سالیانه درصد رشد داشته باشند.درکنار این موارد،وقوع برخی اتفاقات در دنیا،مانند همه گیری ویروس کرونا و اثبات کاربرد این فلز برای کاهش آسیب های ریوی و توصیه برخی از پزشکان به مصرف قرص های روی دار،از جمله قرص زینک پلاس،موجب بالاتر رفتن نیاز به این ترکیبات شیمیایی ارزشمند خواهد شد.درنتیجه این تغییرات،میزان خرید و فروش ترکیبات روی دار،ازجمله فروش سولفات روی دچار جهش شده است..

شرکت پگاه محیط آرین پیشرو در زمینه تولید و واردات انواع مواد شیمایی، به ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از قبیل سولفات آلومینیوم % است.اندارد و PAC با بهترین کیفیت و مطابق با است.اندارد های روز دنیا می باشد. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO و ISO در سال ۸ و شده است..

سولفات روی یک ترکیب معدنی است. که با فرمول ZnSO شناخته می شود. این ماده جامد بی رنگ ، بی بو و کریستالی است.. از نظر تاریخی ، به عنوان سفید vitriol شناخته می شد. به راحتی در آب حل می شود و با  اسید  در اتانول و گلیسرول محلول است.. سولفات روی دارای خاصیت غیر اکسید کننده ، غیر قابل اشتعال و غیر قابل احتراق است.. سولفات روی از لحاظ طبی بصورت ریزگرد و درخشنده است. و با چهار حالت هیدراتاسیون همراه است.. سولفات روی با ترکیب خاکستر روی با اسید سولفوریک آبی به صورت مصنوعی تولید می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر