تولید و ساخت سولفات روی در شهرک صنعتی قرچک

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


() سولفات روی عمدتا در مایع منعقد کننده الیاف ساخته شده توسط انسان است.فاده می شود. در صنعت چاپ و رنگرزی از آن به عنوان ماده حاوی قلیایی لامین آبی و نمکی است.فاده می شود. این ماده اولیه اصلی تولید رنگدانه های معدنی (به عنوان مثال لیتوپون) ، سایر نمک روی (به عنوان مثال است.ارات روی ، کربنات اساسی روی) و کاتالیزور حاوی روی است.. سولفات روی به عنوان مواد نگهدارنده چوب و چرم ، چسب است.خوان و مواد نگهدارنده است.فاده می شود. در صنعت داروسازی از سولفات روی نیز است.فاده می شود. همچنین می توان از آن برای جلوگیری از بیماری ها و نهالستان های درختان میوه و تولید کودهای روی و غیره است.فاده کرد. این ماده می تواند به عنوان مکمل های غذایی (تقویت کننده روی) و موارد مشابه آن در محصول درجه یک غذایی است.فاده شود.

روی از طریق آوندهای چوبی از ریشه‌های گیاه به شاخه و برگ‌ها منتقل می‌شود.  و همچنین نقش مهمی در تنفس، فرآیند فتوسنتز و فعالیت‌های آنزیمی دارد. کمبود این ماده موجب زرد شدن برگ‌ها و ایجاد لکه‌های قهوه‌ای رنگ روی برگ‌های جوان تر می‌شود.

در دمای ۵ درجه ی سانتی گراد تجزیه می گردد. انحلال پذیری بالایی در آب دارد به طوری که ٫۵ g/mL از این ماده در دمای درجه ی سانتی گراد در آب حل می شود. همچنین هپتا هیدرات در گلیسیرین نیز انحلال پذیری خوبی دارد اما در الکل ها نامحلول است..



( تولید و ساخت ) های دیگر