فروش سولفات روی در شهرک صنعتی قرچک

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


نوع هپتا هیدرات با فرمول شیمیایی ZnSO.HO کریستال های بی رنگ با ساختار رومبوهدرال می باشد. دانسیته ی آن در دمای ۵ درجه ی سانتی گراد ٫۵ g/cm است. و در دمای درجه ی سانتی گراد ذوب می گردد. در دمای ۸ درجه ی سانتی گراد شاهد از دست رفتن همه ی مولکول های آب در هپتا هیدرات خواهیم بود.

روی از طریق آوندهای چوبی از ریشه‌های گیاه به شاخه و برگ‌ها منتقل می‌شود.  و همچنین نقش مهمی در تنفس، فرآیند فتوسنتز و فعالیت‌های آنزیمی دارد. کمبود این ماده موجب زرد شدن برگ‌ها و ایجاد لکه‌های قهوه‌ای رنگ روی برگ‌های جوان تر می‌شود.

روی به باندهای پروتئینی و یا اسیدهای آلی در گیاهان متصل می شود. به همین دلیل اگر در غلظت بالا به خاک اضافه و در نهایت به گیاه برسد برگ های گیاه به زردی می گراید. وارد شدن این ترکیب سولفاته در خاک و تبدیل آن به یون روی به عواملی همچون، pH خاک و حلالیت این ماده در آب بستگی دارد. به عبارتی این عواملی است. که باعث می شود روی به مواد دیگر جذب شود. وجود روی در خاک، باعث کاهش سمیت سدیم در گیاهان می شود.



( فروش ) های دیگر