تولید و ساخت سولفات روی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


[prod_promo promo_type=’product-promo’ prod_heading=’′ cat_heading=’’ heading=” imgsize=’′ desktopimg=” mobileimg=” style=’custom-sub’ subheading_size=’’ label=’اکنون سفارش دهید’ link=’product,′ link_target=’_blank’ size=’small’ icon_select=’no’ icon=’ue′ font=’entypo-fontello’ headingcolor=’custom-color-heading’ headingcustom_font=’#b′ subcolor=” custom_subfont=” color=’custom’ custom_bg=’#b′ custom_font=’#ffffff’ custom_class=” av_uid=’av-kjtuvzc’]

علاوه بر این، عنصر روی، برای ترمیم DNA و محافظت در برابر است.رس اکسیداتیو ضروری است.. از قرص سولفات روی به عنوان منبع روی در بیماری‌های کمبود روی است.فاده می‌شود. زینک سولفات به عنوان مکمل غذایی برای درمان کمبود روی در انسان توصیه می‌شود. از دیرباز، این تجویز وجود داشته است. و مقدار مصرف آن طبق نیاز بدنی هر فرد تنظیم می‌شود.

شرکت پگاه محیط آرین پیشرو در زمینه تولید و واردات انواع مواد شیمایی، به ویژه مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب از قبیل سولفات آلومینیوم % است.اندارد و PAC با بهترین کیفیت و مطابق با است.اندارد های روز دنیا می باشد. این مجموعه موفق به اخذ گواهینامه ISO و ISO در سال ۸ و شده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر