تولید و ساخت سولفات روی در شهریار

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شبکه بهداشت ودرمان شهرستان شهریار به عنوان زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران با هدف تأمین بهداشت و درمان شهروندان از طریق تعمیم و گسترش خدمات بهداشتی، درمانی و آموزشی در این شهرستان فعالیت می‌نماید.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


() سولفات روی یک مکمل روی رژیم غذایی است. ، عنصر بسیاری از آنزیم ها ، پروتئین ها ، مانند حیوانات شامل ریبوز درگیر در کربوهیدرات و متابولیسم چربی است. و می تواند پیروات و لاکتات را کاتالیز کند ، می تواند رشد را تقویت کند. کمبود روی می تواند منجر به کراتوز مانع رشد مو و در نتیجه زوال موها شود.

در کشورهای قاره آمریکای جنوبی و همچنین کشورهای کمتر توسعه یافته آسیایی به دلیل وقوع مشکلات سلامتی نشات گرفته از کمبود Zn، درخواست برای خرید سولفات روی جهت است.فاده در صنایع پزشکی رو به افزایش است.. همچنین بهبود میزان صادرات محصولات کشاورزی با افزایش راندمان تولید در کشورهای توسعه یافته سبب اوج گرفتن تقاضا برای خرید این محصول توسط صنایع تولید کننده کودهای شیمیایی گردیده است. که از تاثیر آن بر بازار فروش این ماده شیمیایی نمی توان چشم پوشی کرد.

به طور کلی خانواده سولفات ها، مواد خوبی برای است.فاده به عنوان کود در کشاورزی می باشد. از این خانواده، ZnSO و سولفات منگنز از بهترین مواد برای است.فاده کشاورزی می باشند، از ترکیب این ماده با ریز مغذی های دیگر به عنوان یک آفت کش و علف کش است.فاده می شود.  سولفات ها به خوراک دام ها اضافه می شود تا کنترل کننده بیماری هایی شایع در آن باشد.



( تولید و ساخت ) های دیگر