فروش سولفات روی در شهریار

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 “حـیـدر بابا” نـه تـنـهـا تا کوره ده های آذربایجان، بلکه به ترکـیه و قـفـقاز هـم رفـته و در ترکـیه و جـمهـوری آذربایجان چـنـدین بار چاپ شده است.، بدون است.ـثـنا ممکن نیست ترک زبانی منظومه حـیـدربابا را بشنود و منـقـلب نـشود.

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی، که با منظومه‌ی «حیدر بابایه سلام» و اشعاری چون «حالا چرا» و مناجات «علی ای همای رحمت» شناخته می‌شود، آن‌قدر در ادبیات ایران تأثیرگذار بوده که سالروز درگذشت وی در تقویم رسمی کشور به نام «روز شعر و ادب پارسی» نام‌گذاری شده است..

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.


روی با افزایش فعالیت آنزیم های مرتبط با رشد گیاهان سبب بهبود میزان رشد آنها می شود. کود های این محصول عمدتا به صورت هپتا هیدرات (محلول) و برای تامین روی مورد نیاز جهت رشد گیاه مورد است.فاده قرار می گیرند. به طور کلی است.فاده از کود سولفات روی برای درختان سبب افزایش جذب مواد مغذی خاک توسط ریشه از طریق افزایش است.حکام و رشد آن،  درنتیجه گسترش بیشتر در خاک، افزایش توان ساقه گیاه در نگهداری ریز مغذی های جذب شده و در نهایت افزایش رشد برگ های گیاه و سبزی آنها می شود. این موضوع در بهبود فوتوسنتز و رشد گیاه موثر است.. این محصول در سنتز پروتئین در حیوانات نیز موثر است. البته ازدیاد مصرف آن از طریق افزودن به خوراک دام ها ممکن است. سبب مشکلات گوارشی، خونریزی و مواردی از این دست شود.

زینک سولفات دارای خواص غیر اکسید کنندگی، غیر قابل اشتعال و غیر قابل احتراق است.. این ماده به طور طبیعی، رطوبت گیر است. و در چهار حالت هیدراته می‌تواند تشکیل شود. سولفات روی از ترکیب خاکستر روی و اسید سولفوریک آبی به صورت مصنوعی تولید می‌شود.

عملکرد روی، آنزیم‌هایی را فعال می‌کند که مسئول سنتز پروتئین‌های خاص هستند. این ماده در تشکیل کلروفیل و برخی کربوهیدرات‌ها، تبدیل نشاسته به قندها و وجود آن در بافت گیاه، به گیاه کمک می‌کند تا در برابر سرما مقاومت کند. روی، در تشکیل اکسین ها که به تنظیم رشد و ازدیاد ساقه کمک می‌کنند، ضروری است..



( فروش ) های دیگر