تولید و ساخت سولفات روی در فیروزکوه

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


باید بدانید که تهیه بلیط قطار فیروزکوه تهران،‌ تنها راه شما برای لذت بردن از این مسیر رؤیایی نیست. اگر فقط می‌خواهید به تماشای دیدنی‌های این مسیر بروید، می‌توانید با خریدن بلیط قطار گردشگری، این فرصت را برای خود و دوستانتان فراهم کنید. این قطارها در طول مسیر در ایستگاه‌های معین با جاذبه‌های دیدنی، توقف می‌کنند و شما می‌توانید تمام طبیعت و سازه‌های معروف را یک دل سیر تماشا کنید.

این منطقه با مساحت هزار هکتار در شرق شهرستان فیروزکوه قرار گرفته‌است، و در آن انواع حیات وحش از جمله پستانداران، پرندگان و خزندگان می‌توان دید. پوشش گیاهی عمده آن شامل گونه‌های گیاهی ارس، پسته وحشی، بادام وحشی، بید، گردو، زرشک، باریجه، آویشن، شقایق، کاکوتی، گلپر کلاه میر حسن، آتریپلکس، زنبق وحشی و انواع گندمیان است.. گونه‌های غالب جانوری این زیستگاه عبارتند از:

تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.


دانش حوزه فلزات بسیار گسترده و به نظر بی انتهاست. من علاقمند به مطالعه و تحقیق در حوزه فلزاتم و در سالهای اخیر در کنار بررسی موضوعات تخصصی حوزه فلزات به بررسی و تحلیل بازار فلزات نیز می پردازم. در کنار تجربیات خیلی خوبی که در حوزه کار با کارخانه های بزرگی همچون فولاد مبارکه و هرمزگان و مس باهنر و آلومینیوم اراک و ملی سرب و روی داشته ام با مهندسین حرفه ای و با تجربه زیادی در ارتباط هستم که همواره راهنمای من هستند. در سالهای اخیر با توجه به علاقمندی ام به خرید و فروش فلزات، تحلیل وضعیت بازار فلزات جهانی را تا حدودی آموخته ام و اقدام به تحلیل روندهای آتی قیمت و فروش فلزات می کنم. فعالیت در سایت بازار فلزات ایران (IMM) نیز فرصتی است. تا بتوانیم در کنار ارائه اطلاعات تخصصی، اقدام به فروش حرفه ای و تخصصی فلزات در کشور نماییم.

سولفات روی صنعتی یا زینک سولفات،به عنوان یکی از موادی که می تواند فلز روی را فراهم کند،همواره به عنوان یک منبع مناسب مورد توجه بوده است. و در سراسر جهان،درصنایع مختلف به عنوان ماده ی اولیه خرید و فروش می شود.از روی سولفات درقالب های متنوع،ازجمله قرص روی یا محلول و شربت روی،و با اهداف مختلف درمانی مانند سولفات روی برای پوست یا سایر اهداف است.فاده می شود.

گاهی، Zn اضافی موجود در محیط رشد گیاه می‌تواند با جذب فسفر، آهن، منگنز یا مس رقابت کند و باعث کمبود آنها در بافت گیاه شود. روی، هنگامی که pH محیط، کم است.، برای جذب گیاه، یک نیاز اساسی محسوب می‌شود. روی همچنین در برخی از منابع آب در مقادیر بالا یافت می‌شود و همچنین در صورت تماس آب با سطوح فلزی گالوانیزه، روی در آن یافت می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر