فروش سولفات روی در لواسان

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان از شهرهای است.ان تهران در شهرستان شمیرانات است. که به‌لطف داشتن آ‌ب‌وهوای مطبوع، مناظر سرسبز و جاهای دیدنی طبیعی، گردشگران زیادی سفر به این منطقه را در برنامه خود می‌گنجانند. لواسانات به لواسان بزرگ، لواسان کوچک و شهر لواسان تقسیم شده و روستاهای متعددی را در خود جای داده است.. این منطقه در نزدیکی تهران قرار دارد و از همین رو پایتخت‌نشینان می‌توانند در مدت‌زمانی کوتاه از شلوغی شهر فاصله بگیرند و به دل طبیعت زیبا پناه ببرند. برای اطلاع از جاهای دیدنی لواسان، با این مقاله همراه شوید.

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.


[prod_promo promo_type=’product-promo’ prod_heading=’′ cat_heading=’’ heading=” imgsize=’′ desktopimg=” mobileimg=” style=’custom-sub’ subheading_size=’’ label=’اکنون سفارش دهید’ link=’product,′ link_target=’_blank’ size=’small’ icon_select=’no’ icon=’ue′ font=’entypo-fontello’ headingcolor=’custom-color-heading’ headingcustom_font=’#b′ subcolor=” custom_subfont=” color=’custom’ custom_bg=’#b′ custom_font=’#ffffff’ custom_class=” av_uid=’av-kjtuvzc’]

روی (عناصر روی) یک ماده معدنی اساسی برای تغذیه انسان ، حیوان و گیاهان است.. روی نیز می تواند به طور طبیعی در محیط ، غذاها و آب یافت شود. این یک عنصر اساسی آنزیم های درگیر در واکنش های متابولیکی است.. علاوه بر این ، برای ترمیم DNA و محافظت در برابر است.رس اکسیداتیو ضروری است.. سولفات روی در موارد نقص روی به عنوان منبع روی مورد است.فاده قرار می گیرد. سولفات روی به شکل مکمل رژیم غذایی برای درمان کمبود روی در انسان است.فاده می شود. از سولفات روی به عنوان کود و اسپری های کشاورزی برای درمان کمبود روی در محصولات زراعی و بهبود ارزش مواد مغذی خاک است.فاده می شود. سولفات روی در خوراک دام برای درمان کمبود روی در حیوانات است.فاده می شود. علاوه بر کاربرد به عنوان مکمل رژیم غذایی ، سولفات روی کاربردهای مختلفی در صنایع شیمیایی دارد که از آن بعنوان ماده حاوی رنگ آمیزی ، الکترولیت برای آبکاری روی ، منعقد کننده در تولید ریون (فیبر مصنوعی) ، پاک کننده چسب و به عنوان معرف شیمیایی آنالیزی است.فاده می شود. سولفات روی همچنین به عنوان ماده نگهدارنده یا محافظتی از چرم ، چوب و پوست است.فاده می شود. سولفات روی برای فرآیند تصفیه آب ، فرآیند شناورسازی جداسازی مواد معدنی ، کاغذ سفید کننده ، و جریان الکتریسیته است.فاده می شود. سولفات روی به عنوان ماده اولیه برای تولید محصولات لاتکس ، فرآیند سولفوریزاسیون و رنگدانه سولفات روی لیتوپون یک علف کش است. که به طور معمول برای کنترل خزه است.فاده می شود.

روی از طریق آوندهای چوبی از ریشه‌های گیاه به شاخه و برگ‌ها منتقل می‌شود.  و همچنین نقش مهمی در تنفس، فرآیند فتوسنتز و فعالیت‌های آنزیمی دارد. کمبود این ماده موجب زرد شدن برگ‌ها و ایجاد لکه‌های قهوه‌ای رنگ روی برگ‌های جوان تر می‌شود.



( فروش ) های دیگر