تولید و ساخت سولفات روی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

بر اساس همین نیاز سنجی ها،پیش بینی شده است. که در بازه ی زمانی سال ۵ تا سال ،حجم خرید و فروش محصولات روی دار،سالیانه درصد رشد داشته باشند.درکنار این موارد،وقوع برخی اتفاقات در دنیا،مانند همه گیری ویروس کرونا و اثبات کاربرد این فلز برای کاهش آسیب های ریوی و توصیه برخی از پزشکان به مصرف قرص های روی دار،از جمله قرص زینک پلاس،موجب بالاتر رفتن نیاز به این ترکیبات شیمیایی ارزشمند خواهد شد.درنتیجه این تغییرات،میزان خرید و فروش ترکیبات روی دار،ازجمله فروش سولفات روی دچار جهش شده است..

سولفات روی صنعتی یا زینک سولفات،به عنوان یکی از موادی که می تواند فلز روی را فراهم کند،همواره به عنوان یک منبع مناسب مورد توجه بوده است. و در سراسر جهان،درصنایع مختلف به عنوان ماده ی اولیه خرید و فروش می شود.از روی سولفات درقالب های متنوع،ازجمله قرص روی یا محلول و شربت روی،و با اهداف مختلف درمانی مانند سولفات روی برای پوست یا سایر اهداف است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر