تولید و ساخت سولفات روی در پردیس

Zinc sulfate-1
Zinc sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

افشار، رئیس سازمان اراضی کشور، تصریح کرد: «برخی طرح‌ها، که حق اجازهٔ ساخت‌وساز در منابع ملی و کشاورزی را نداشته‌اند، به‌صورت کامل متوقف و ضمن جریمهٔ مجری طرح، پروژه به‌صورت کامل تخریب شده‌است، اما برخی دیگر از پرونده‌ها، مانند پدیدهٔ شاندیز، به‌دلیل انجام ندادن مراحل اداری و پرداخت نکردن حقوق بیت‌المال به‌صورت موقت متوقف شده‌اند. رئیس سازمان امور اراضی تأکید کرد: حفظ کاربریِ اراضی کشاورزی و جلوگیری از خردشدن آنها، یکی از وظایف سازمان امور اراضی به‌عنوان یک ارگان حاکمیتی است. و درصدد هستیم بتوانیم است.ان‌های در معرض این تخلف قانونی، مانند

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.


سولفات روی یک ترکیب معدنی است. که با فرمول ZnSO شناخته می شود. این ماده جامد بی رنگ ، بی بو و کریستالی است.. از نظر تاریخی ، به عنوان سفید vitriol شناخته می شد. به راحتی در آب حل می شود و با  اسید  در اتانول و گلیسرول محلول است.. سولفات روی دارای خاصیت غیر اکسید کننده ، غیر قابل اشتعال و غیر قابل احتراق است.. سولفات روی از لحاظ طبی بصورت ریزگرد و درخشنده است. و با چهار حالت هیدراتاسیون همراه است.. سولفات روی با ترکیب خاکستر روی با اسید سولفوریک آبی به صورت مصنوعی تولید می شود.

بسته بندی‌های حاوی سولفات روی به صورت کریستالی و پودری در وزن‌های کیلوگرم، ۵ کیلوگرم و ۵ کیلوگرم در بازار وجود دارد. این ترکیب در حالت کریستالی با درصد خلوص ۸ تا درصد و یا درصد به فروش می‌رسد. فروش زینک سولفات پودری عموماً درصد خلوص % یا % انجام می‌گیرد.

زینک سولفات علاوه بر کاربرد به عنوان یک مکمل غذایی، در صنایع شیمیایی کاربردهای مختلفی دارد که از آن به عنوان ماده رنگرزی، الکترولیت برای آبکاری روی، منعقد کننده در تولید ریون (الیاف مصنوعی)، چسب شفاف و به عنوان معرف شیمی تجزیه است.فاده می‌شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر