تولید و ساخت سولفات مس در بومهن

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


تا چند سال پیش، تنها کاربرد سولفات مس در صنعت به عنوان ماده رنگرزی و آبکاری الکتریکی بود، اما امروزه در بسیاری از فرایندهای صنعتی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. سولفات مس در صنایع شیمیایی، کشاورزی، رنگ‌آمیزی، برق، ساختمان و &#; به کار می‌رود. فهرست زیر شامل مواردی از کاربرد سولفات مس در صنایع شیمیایی است. :

سولفات مس روشی طبیعی برای خلاص شدن از شر قارچ‌ها و جلبک‌ها است.. همچنان که مس یک ماده معدنی ضروری است.، مقدار بیش از حد آن می‌تواند سمی باشد و به این ترتیب این ترکیب می‌تواند باکتری‌ها، جلبک‌ها، ریشه‌ها، گیاهان، حلزون‌ها و قارچ‌ها را از بین ببرد. به طور کلی موارد مصرف سولفات مس در کشاورزی عبارست از :

از سولفات مس در هنر برای آبکاری الکتریکی، حکاکی صفحات روی، رنگرزی پارچه و چرم، رنگ‌آمیزی شیشه، سیمان، گچ، سرامیک و فلزات نیز است.فاده می‌شود. تجارت چاپ، سولفات مس را به عنوان یک الکترولیت در تولید الکتروتایپ و حکاکی به کار می‌گیرد. صنعت رنگ از آن در رنگ‌های ضد رسوب است.فاده می‌کند و در رنگ‌آمیزی شیشه نقش دارد.  از مهمترین مصارف سولفات مس در آتار هنری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:



( تولید و ساخت ) های دیگر