تولید و ساخت سولفات مس در شمال تهران

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 

محله الهیه تهران اولین مورد از لیست معروف ترین محله های شمال تهران است. که عموما آن را به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و البته لاکچری پایتخت می‌شناسند، این محله از نظر منطقه بندی در ناحیه منطقه یک تهران قرار گرفته است.. این منطقه که جز مناطق لوکس و گران‌قیمت شمال شهر به حساب می‌آید در بخش‌های زیادی مورد بازسازی قرار گرفته است. اما باز هم نمی‌توان گفت که ساختمان‌های لوکس تمام بخش های این محله را به خود اختصاص داده‌اند. اگر بخواهیم محله الهیه تهران را از نظر موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه شهر تهران بررسی کنیم باید گفت که این منطقه از سمت غرب تا خیابان ولیعصر، از شرق تا جاده قدیم شمیران و پل رومی، از شمال تا تجریش و ازجنوب تا پارک وی امتداد پیدا کرده است.. با این حساب محله الهیه تهرانم جز محله‌های بزرگی است. که وسعت زیادی از شهر را به خود اختصاص داده است.. 

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.


سولفات مس ترکیبی غیر آلی از مس و گوگرد با فرمول شیمیایی CuSO است.. رنگ آبی روشن و چشمگیری دارد که مجذوب‌کننده است.. همچنین به عنوان سولفات مس، سولفیت مس، ویتریول آبی یا کات کبود نیز شناخته می‌شود. در از بین بردن قارچ و باکتری در محصولات زراعی موثر است..

کمبود مس موجب نقص سنتزکراتین و بروز اختلالاتی در ساختمان و اندازه رشد مو و رنگ چشم می‌شود. طبق آزمایشات متعددی که از انواع دام بعمل آمده دام پزشکان به این نتیجه رسیده اند که علاوه بر مشکلات گفته شده که در اثر فقدان مس در تغذیه دام می باشد. نبود مس همچنین باعث می شود که قوام و است.حکام است.خوان های بدن حین رشد از بین برود و با مشکل دیگری به نام نرمی است.خوان در حیوان برخورد کنیم.

کیمیا تهران اسید به عنوان مرجع مواد شیمیایی این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی عرضه می کند. جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت خرید سولفات مس با شماره داخلی بازرگانی تماس حاصل نمایید. همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی می باشند.



( تولید و ساخت ) های دیگر