تولید و ساخت سولفات مس در شهر جدید اندیشه

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


سولفات مس، مس سولفات یا کات کبود، یک ترکیب شیمیایی پرکاربرد با فرمول شیمیایی CuSO است.. این ماده میتواند از تا آبپوشیده باشد. شکل بی آب این ماده، پودری سبزرنگ است. درحالی که مس سولفات آبه(رایج ترین شکل این ماده) به رنگ آبی روشن است.. شکل بدون آب مس سولفات به عنوان ماده معدنی ای کمبیاب به نام کالکوسیانیت وجود دارد. سولفات مس آبه در طبیعت به عنوان کالکانتیت و اشکال آبه و آبه آن نیز به ترتیب با عناوین بوناتایت و بوثایت وجود دارند.

مهم‌ترین کاربرد سولفات مس در کشاورزی است.. کات کبود یک علف‌کش، جلبک‌کش و قارچ‌کش است.. از آنجایی که این عوامل بیماری‌زا مشکلات زیادی را در صنعت کشاورزی به بار می‌آورند، نبود کات کبود باعث ایجاد خسارت و کاهش بازدهی محصول خواهد شد.

سولفات مس یکی از انواع مواد شیمیایی است. که در بسیاری از صنایع مصارف متعدد و گوناگونی دارد. بسیاری از صنعتگران این ماده را با نام کات کبود یا زاج کبود نیز می شناسند. انواع مختلف این ماده را نیز با نام های سولفات مس آبه و سولفات مس آبه است. و این نامها همگی از مشتقات سولفات مس هستند. صنایع آبکاری ، کشاورزی ، شیشه سازی ، است.خرهای پرورش ماهی ، ساخت ابریشم مصنوعی ، لاستیک سازی و بسیاری دیگر از صنایع از این ماده است.فاده های گوناگونی را می برند. اگر قصد خرید اینترنتی سولفات مس را دارید می توانید با تماس با کارشناسان مجموعه



( تولید و ساخت ) های دیگر