تولید و ساخت سولفات مس در شهر قدس

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند

اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.


سولفات مس پنج آبه یکی از رایج ترین انواع سولفات مس است.. این ماده در فرمول خود دارای مولکول آب است. و به همین دلیل به نام پنج آبه و یا کات کبود شهرت دارد. نام های دیگر این ماده زاج کبود و یا گوهر آبی است.. تفاوت این ماده با سولفات مس آبه در آبپوشیدگی این دو محصول است.. یکی از مهمترین کاربردهای سولفات مس پنج آبه در کشاورزی است.. این ماده به عنوان قارچ کش و کود در کشاورزی مورد است.فاده قرار می گیرد. همچنین در است.خرها و حوضچه ها نیز جهت ضد عفونی کردن آب و از بین بردن قارچ ها و جلبک ها مورد است.فاده قرار می گیرد. اما ، باید توجه داشت که این ماده ، ماده ای سمی است. و مصرف بی رویه آن می تواند موجبات از بین رفتن جانداران و حشرات در خاک و حتی مسمومیت انسان گردد. بنابراین باید توجه داشت که مصرف این ماده می بایست زیر نظر گیاهپزشک و متخصص مربوطه انجام گیرد. اگر قصد خرید سولفات مس آبه را دارید ، با کارشناسان نیکل آنلاین تماس بگیرید.

اما کاربرد سولفات مس فقط به کشاورزی محدود نمی‌شود. همچنین می‌توان از آن به صورت دارو است.فاده کرد. سولفات مس برای درمان کمبود مس در انسان و همچنین به‌عنوان یک ماده قابض برای درمان عفونت چشم است.فاده می‌شود. از آن برای کمک به درمان برخی از بیماری‌ها در اسب نیز است.فاده می‌شود. مصارف آن در حیطه سلامت :

امروزه، به دلیل است.فاده طولانی‌مدت از سولفات مس به‌عنوان یک ضدعفونی‌کننده و به دلیل اینکه برای سلامتی لازم است.، ادعاهای زیادی در مورد است.فاده از مس در محصولات مختلف از جمله پارچه مطرح می‌شود. الیاف آغشته به مس امکان تولید پارچه‌های ضد باکتری و خوداستریل‌شونده را فراهم می‌کند. این پارچه‌ها برای است.فاده در بیمارستان‌ها برای کاهش عفونت‌ها، برای کمک به افرادی که از آسم و آلرژی رنج می‌‌برند و در جوراب‌ها برای پیشگیری از ابتلا به قارچ پا به بازار عرضه می‌‌شوند. موارد است.فاده سولفات مس در منسوجات :



( تولید و ساخت ) های دیگر