تولید و ساخت سولفات مس در شهریار

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .

 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «


سولفات مس در صنعت کاربردهای متعددی دارد، یکی از این کاربرد ها در صنعت چاپ می باشد و ماده افزودنی به خمیرها و چسب های صحافی کتاب برای محافظت از کاغذ در برابر گزش حشرات است.. در ساختمان از آن بعنوان ماده افزودنی بتن برای ایجاد مقاومت در برابر آب است.فاده می شود. مس سولفات می تواند به عنوان ماده رنگ آمیزی در کارهای هنری، به ویژه شیشه ها و ظروف سفالی است.فاده شود. همچنین در ساخت وسایل آتش بازی به عنوان ماده آبی رنگ در فشفشه است.فاده می شود، اما مخلوط کردن مس سولفات با کلرات در هنگام مخلوط کردن پودرهای آتش بازی خطرناک است..

صنایع فعال در کشورمان از دیگر جاهایی هستند که به خواص این ماده پی برده‌اند و از آنها در جهت برآورده کردن نیازهای خود است.فاده می‌کنند. بسیاری از صنایع در کشور، شروع به بهره برداری از کاربرد سولفات مس کرده و از این مده است.فاده‌های شایسته‌ای می‌برند. برای مثال، صنعت چسب سازی را در نظر بگیرید؛ در این صنعت، کات کبود را به چسب سیلیکاتی اضافه می‌کنند تا در برابر آب به مقاومت قابل توجهی برسد.

پس از تکمیل واکنش، محلول را فیلتر نموده و توسط تبخیر کننده آن تغلیظ می نمایند. مایع تغلیظ شده را جهت متبلور شدن در طول شب به حال خود رها می کنند. سپس بلور های سولفات مس را توسط سانتریفوژ جدا نموده و با آب داغ آن ها را شستشو می دهند. بلورها را توسط خشک کن است.وانه ای چرخان خشک می نمایند.



( تولید و ساخت ) های دیگر