تولید و ساخت سولفات مس در ناحیه صنعتی بیجین ری

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


مورد دیگری که نشان می‌دهد سولفات مس کاربردهای موثر و فراوانی دارد و بشر با کمک آن به بسیاری از مشکلاتش پایان داده است.، تصفیه آب است.. این ماده، یک ماده قدرتمند و بسیار کارآمد در از بین بردن جلبک‌هاست. جلبک‌ها با حضور خود باعث کاهش کیفیت ظاهری و باطنی آب خواهند شد و باعث می‌شوند آب به یک ماده نامناسب برای مصرف، حتی در حوزه کشاورزی تبدیل شود.

سولفات مس یکی از ترکیبات شیمیایی با فرمول شیمیایی CuSO (HO) x است.. حرف X در این ترکیب بین تا متغییر بوده و سولفات های مس آبه و آبه نیز از تغییر این ترکیب تشکیل شده و جزو مشتقات آن هستند. شکل بی اب این ماده ، ترکیبی به نام کالکوسیانیت است. که به شکل ماده ای معدنی و بسیار نادر در طبیعت یافت می شود که ماده ای پودری رنگ به رنگ سبز کمرنگ و یا سفید مایل به خاکستری است.. ترکیب شیمیایی این ماده دارای / درصد مس و / درصد سولفات رادر خود دارد. کالکانتیت معمول ترین نوع زاج کبود یا کات کبود است. که به رنگ آبی روشن وجود دارد. کات کبود در هنگام قرار گرفتن در مقابل حرارت ، می تواند آب خود را از دست داده و به رنگ سفید خاکستری درخواهد آمد. درصد جرم کات کبود را مولکول های آب تشکیل می دهند.

حال که با سولفات مس و خواص آن آشنا شدید، خوب است. در مورد برخی از کاربردهای رایج و شناخته شده این ماده نیز نکاتی را بیان کرده و بگوییم که کدام حوزه‌ها و کدام صنایع از ویژگی‌های این ماده به خوبی است.فاده می‌کنند. مورد از کاربردهای این ماده به شرح زیر است.:



( تولید و ساخت ) های دیگر