تولید و ساخت سولفات مس در ورامین

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..

قصر بهرام ورامین یکی دیگر از بناهای تاریخی معروف ورامین مربوط به دوران صفویه است.. این کاروانسرا در ۵ کیلومتری تهران و سه کیلومتری شمال شرق کارونسرای عین الرشید قرار دارد. قصر بهرام در بین بومیان ورامین در گذشته به عباس‌آباد نیز شناخته می‌شد. پلان این بنا به شکل کاروانسرایی چهار ایوانی، اطاقها در اطراف حیات مرکزی و اسطبلها در پشت آن می باشد.

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری، مراکز خرید ورامین است.. گردشگران در سفرهای خود به خرید کردن علاقه دارند و در سفرهای به سراغ مراکز خرید می‌روند تا علاوه بر تهیه سوغاتی، یادگاری نیز تهیه کنند. از معروف‌ترین مراکز خرید ورامین می‌توان به:پاساژ گل نرگس، خیابان محمدآباد قرچک و میدان امام ورامین اشاره نمود.


فروش کات کبود بسیار کورد توجه بوده است.؛ از آنجایی که سولفات مس یکی از مواد طبیعی است. دارای کاربرد های زیادی در صنایع مختلف از جمله : کشاورزی، پزشکی، شیمی صنعتی، علفکش و انجام تست ها و آزمایشات است.. در ادامه به توضیح کلی هرکدام از کاربردها می پردازیم:

سولفات مس به عنوان یک عامل رنگ‌آمیزی در ایجاد آتش‌بازی‌هایی به رنگ آبی است.فاده می‌شود. می‌توانید یک سواب پنبه‌ای را در محلول سولفات مس آغشته کنید، سپس آن را روی شعله شمع بگیرید. در یک اتاق تاریک این کار را انجام دهید تا بتوانید رنگ سبز زیبایی را که به شما نشان می‌دهد، ببینید.

اصلی ترین واکنش هایی که برای تولید سولفات مس است.فاده میشوند، واکنش بین مس و اسید سولفوریک در مجاورت گرما و همچنین واکنش سولفوریک اسید و اکسید مس است.. که واکنش دوم در مواردی است.فاده میشود که قصد تولید سولفات مس را از سنگ معدن داشته باشیم.(در این حالت سنگ معدن اکسید شده و از این واکنش است.فاده میشود.)



( تولید و ساخت ) های دیگر