فروش سولفات مس در چهاردانگه

Copper sulfate-1
Copper sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

اگر قیمت های چهاردانگه تهران را با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران مقایسه کنید، متعجب خواهید شد. قیمت ها در چهاردانگه به طرز شگفت انگیزی پایین است.. برای مثال، بازار مبل یافت آباد که فاصله زیادی با چهاردانگه ندارد، قیمت های بسیار بالاتری دارد.


در آزمایشات شیمیایی برای تهیه معرف‌هایی مانند محلول Fehling، محلول بندیکت و معرف Biuret، به سولفات مس نیاز است.. در صنعت چاپ از سولفات مس به‌عنوان افزودنی در چسب‌ها و خمیرهای صحافی برای محافظت از کاغذ در برابر حمله حشرات است.فاده می‌شود.

سولفات مس یکی از ترکیبات شیمیایی با فرمول شیمیایی CuSO (HO) x است.. حرف X در این ترکیب بین تا متغییر بوده و سولفات های مس آبه و آبه نیز از تغییر این ترکیب تشکیل شده و جزو مشتقات آن هستند. شکل بی اب این ماده ، ترکیبی به نام کالکوسیانیت است. که به شکل ماده ای معدنی و بسیار نادر در طبیعت یافت می شود که ماده ای پودری رنگ به رنگ سبز کمرنگ و یا سفید مایل به خاکستری است.. ترکیب شیمیایی این ماده دارای / درصد مس و / درصد سولفات رادر خود دارد. کالکانتیت معمول ترین نوع زاج کبود یا کات کبود است. که به رنگ آبی روشن وجود دارد. کات کبود در هنگام قرار گرفتن در مقابل حرارت ، می تواند آب خود را از دست داده و به رنگ سفید خاکستری درخواهد آمد. درصد جرم کات کبود را مولکول های آب تشکیل می دهند.

فروش کات کبود بسیار کورد توجه بوده است.؛ از آنجایی که سولفات مس یکی از مواد طبیعی است. دارای کاربرد های زیادی در صنایع مختلف از جمله : کشاورزی، پزشکی، شیمی صنعتی، علفکش و انجام تست ها و آزمایشات است.. در ادامه به توضیح کلی هرکدام از کاربردها می پردازیم:



( فروش ) های دیگر