تولید و ساخت سولفات منگنز در اسلامشهر

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

این مجموعه که به عنوان یک آثار ملی محسوب میشود و در روستای علی آباد قرار گرفته است. و مجموعه این اثر یکی از دیدنی های این منطقه محسوب میشود.یخچال علی آباد که قدمت آن به دوره قاجاریه برمی‌گردد و دارای دیوار چین های بلند می باشد که این امر برای ایجاد سایه و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید می باشد.

شهریاریها : با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم آقای مهدی تاجیک مدیر پایگاه خبری و اطلاع رسانی شهریاریها ، در غم از دست دادن پدر خودبه سوگ نشستند . گروه شهریاریها ضمن تسلیت به آقای مهدی تاجیک و خانواده محترم ایشان، برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و […]


منگنزسولفات علاوه بر تهیه­ کود محصولات زراعی، در تولید غذای دام و طیور هم به کار می­رود. در آزمایشگاه‌­ها و واحدهای صنعتی، سولفات منگنز ماده­ی اولیه برای تولید دیگر ترکیبات منگنزدار به شمار می­آید. برای محافظت از آندهای سربی، از این ماده در ساخت شمش روی و مس کاتدی است.فاده می­کنند. این ترکیب مفید در صنایع غذایی، رنگرزی، لعاب، ساخت سرامیک، مواد دارویی و آفت­‌کش­ها و … نیز کاربرد دارد.

عنصر منگنز به عنوان یکی از مهم ترین ریز مغذی ها و به صورت کود کشاورزی به خاک هایی که دچار کمبود منگنز هستند تزریق می شود. کود سولفات منگنز کنجاله ساز حاوی منگنز و گوگرد می باشد. این عناصر در برگ و ساقه گیاه جذب شده و موجب افزایش رشد گیاهان می شود. از ویژگی های عنصر منگنز باید به این اشاره داشت که به عنوان فعال کننده آنزیم نیتریت ردوکتاز، در متابولیسم ازت شرکت می کند و همچنین با بهبود فرآیند فتوسنتز موجب بالا بردن کیفیت محصولات کشاورزی می شود. سولفات منگنز برای پسته نیز بسیار مورد است.فاده قرار می گیرد.

در است.فاده داخلی، سولفات منیزیم ممکن است. از طریق دهان، تنفس یا راه های داخل وریدی تجویز شود. است.فاده های داخلی شامل درمان جایگزینی برای کمبود منیزیم، درمان آریتمی حاد و شدید، به عنوان یک گشاد کننده برونش در درمان آسم، و پیشگیری از کلامپسی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر