تولید و ساخت سولفات منگنز در اسلامشهر

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آستان امامزاده غیبی (علیه السلام) در جنوب غرب شهرستان اسلامشهر می باشد که از شمال به کمربندی الغدیر و از شرق به روستای نظام آباد و از غرب به میدان الغدیر و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و کانال نواب صفوی محدود می شود. در یک سال گذشته، مغازه هایی در شمال و جنوب بقعه ساخته شده اند، پایگاه بسیج شهید سلیمان زاده شمال شرق بقعه را به خود اختصاص داده، و محوطه ی دور امامزاده را دوره کرده اند (از داخل).

یکی از محوطه های باستانی اسلامشهر، تپه مافین آباد است. که قدمت آن به هزار سال پیش از میلاد میرسد و دیگری تپه نظام آباد است. که بیش از هفت هزار سال قدمت دارند و از شاخص های تمدن قبل از اسلام به شمار می روند. تا کنون حدود اثر باستانی از این شهرستان در فهرست آثار ملی ایران ثبت شده است..

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


منگنزسولفات علاوه بر تهیه­ کود محصولات زراعی، در تولید غذای دام و طیور هم به کار می­رود. در آزمایشگاه‌­ها و واحدهای صنعتی، سولفات منگنز ماده­ی اولیه برای تولید دیگر ترکیبات منگنزدار به شمار می­آید. برای محافظت از آندهای سربی، از این ماده در ساخت شمش روی و مس کاتدی است.فاده می­کنند. این ترکیب مفید در صنایع غذایی، رنگرزی، لعاب، ساخت سرامیک، مواد دارویی و آفت­‌کش­ها و … نیز کاربرد دارد.

سولفات منیزیم در طول تاریخ به عنوان درمانی برای مسمومیت با سرب قبل از توسعه کلات درمانی مورد است.فاده قرار می گرفت، زیرا امید بود هر سرب خورده شده توسط سولفات منیزیم رسوب کرده و متعاقباً از دستگاه گوارش پاکسازی شود. این برنامه به ویژه در اوایل تا اواسط قرن بیستم مورد است.فاده گسترده دامپزشکان قرار گرفت. نمک اپسوم قبلاً در بسیاری از مزارع برای مصارف کشاورزی در دسترس بود و اغلب در معالجه حیوانات مزرعه ای که سهوا سرب را بلعیده اند تجویز می شود.

در است.فاده داخلی، سولفات منیزیم ممکن است. از طریق دهان، تنفس یا راه های داخل وریدی تجویز شود. است.فاده های داخلی شامل درمان جایگزینی برای کمبود منیزیم، درمان آریتمی حاد و شدید، به عنوان یک گشاد کننده برونش در درمان آسم، و پیشگیری از کلامپسی است..



( تولید و ساخت ) های دیگر