تولید و ساخت سولفات منگنز در بومهن

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

بومهن از توابع پردیس است. و این منطقه در ارتفاع بین تا متری از سطح دریا قرار دارد و در نتیجه آب و هوای بومهن از تهران بسیار خنک‌تر است.. به همین دلیل مسافران بومهن هوای بسیار مطبوعی را تجربه خواهند کرد و در فصل تابستان که بسیاری از نقاط ایران گرم و سوزان است.، ساکنان این نقطه از خنکای هوای لذت می‌برند. علاوه‌بر این، باید پاکیزگی هوای بومهن را در قیاس با شهر پرترافیک تهران یادآوری کرد که مزیت بزرگی برای ساکنان این منطقه ییلاقی است..


. سولفات منگنزچیست؟ این ماده یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی MnSO بوده  که در دمای اتاق به رنگ صورتی روشن و دارای ساختار جامد است.. این ماده در انواع مختلف هیدراته وجود داشته که متداول ترین آنها نوع مونو هیدرات می باشد. اما اشکال مختلف تترا و پنتا هیدرات آن نیز یافت می شود. عمده کاربرد این ماده را می توان در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی دانست.

سولفات منگنز (Manganese sulfate) ترکیبی معدنی و سولفاتی فلزی است. که عناصر تشکیل دهنده آن گوگرد، اکسیژن و منگنز می باشد. در صنعت کود و کشاورزی از این ترکیب معدنی برای تامین منگنز مورد نیاز خاک است.فاده می کنند. این ترکیب یک نمک کریستالی و پودری به رنگ صورتی بسیار روشن است.. علاوه بر کاربرد اصلی آن در کشاورزی، می تواند در است.خراج فلزات نیز از خاک کمک کننده باشد. آهن فراوان ترین عنصر در ساختار پوسته کرده زمین است. و منگنز پس از آن در جایگاه دوم قرار دارد. منگنز در گیاهان می تواند سبب تسهیل در فتوسنتز و در نتیجه تولید کلروفیل شود. این عنصر عمدتاً در ساقه و برگ گیاهان تجمع می کند.

در پوسته زمین ترکیبات منگنزدار از لحاظ فراوانی پس از آهن قراردارند. هرچه خاک pH کمتری داشته باشد میزان حلالیت این عنصر در آن بیشتر می‌باشد. نقش این عنصر در واکنش های انتقال الکترون مرحله فتوسنتز و تولید کلروفیل می‌باشد و بخش عمده منگنز در برگها و ساقه گیاهان ذخیره می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر