تولید و ساخت سولفات منگنز در بومهن

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.


. سولفات منگنزچیست؟ این ماده یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی MnSO بوده  که در دمای اتاق به رنگ صورتی روشن و دارای ساختار جامد است.. این ماده در انواع مختلف هیدراته وجود داشته که متداول ترین آنها نوع مونو هیدرات می باشد. اما اشکال مختلف تترا و پنتا هیدرات آن نیز یافت می شود. عمده کاربرد این ماده را می توان در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی دانست.

در حال حاضر از سولفات منگنز به طور گسترده ای در مزارع کشاورزی به عنوان کود است.فاده می شود. کاربرد دیگر آن است.فاده در مواد کاتدی در باتری های لیتیومی است.. با توجه به رشد وسایل نقلیه الکتریکی در جهان به ویژه در چین و اروپا، رشد میزان خرید سولفات منگنز را به دنبال دارد. پیش بینی می شود طی سال آینده ارزش بازار جهانی این ماده با CAGR تقریباً .٪ رشد کند و از میلیون دلار در سال تاسال به میلیون دلار برسد. بازار این ترکیب بر اساس کاربرد به کشاورزی، باتری های لیتیومی، گرید صنعتی تقسیم بندی می شود. در طبقه بندی مناطق جغرافیایی نیز بیشترین رشد در بازاراین ترکیب سولفاته در مناطق آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، آمریکای جنوبی، خاورمیانه و آفریقا می باشد.

هپتاهیدرات سولفات منیزیم همچنین برای حفظ غلظت منیزیم در آکواریوم های دریایی که حاوی مقادیر زیادی از مرجان های سنگی هستند، است.فاده می شود؛ زیرا در روند کلسیفیکاسیون آنها به آرامی تخلیه می شود. در یک آکواریوم دریایی با کمبود منیزیم، کنترل غلظت کلسیم و قلیایی بسیار دشوار است.؛ زیرا منیزیم کافی برای تثبیت این یونها در آب شور و جلوگیری از رسوب خود به خود به کربنات کلسیم وجود ندارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر