تولید و ساخت سولفات منگنز در تهران

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جمعیت خالص افزوده‌شده به تهران در دهه‌های گذشته، بیش از پنج میلیون نفر است.، که پیامدهای اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی گسترده‌ای داشته‌است. براساس شش دوره سرشماری انجام شده، جمعیت تهران از سال‌های ۵ تا ۸۵ حدود پنج برابر شده‌است و این رشد در شهرهای اطراف، بیشتر از شهر تهران بوده‌است؛ در کل، رشد شهر تهران طی دهه‌های اخیر در حال کاهش بوده و بیشتر بر جمعیت پیرامون آن افزوده شده‌است.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از


سولفات منگنز با نام لاتین Manganese Sulfateاز جمله محصولات کاربردی در صنعت محسوب می شود که در ساختار خود یک عدد عنصر منگنز با نماد شیمیایی Mn، یک عدد عنصر گوگرد با نماد شیمیایی S و چهار عدد عنصر اکسیژن با نماد شیمیایی Oدارد و فرمول شیمیایی آن به صورت MnSO می باشد و با نام منگنز سولفات نیز شناخته شده است.. 

منگنز در خوراک دام، به عنوان کود کشاورزی، تصفیه آب آشامیدنی، تولید باتری و صنعت فولاد کاربرد دارد. منگنز در صنعت تولید فولاد برای افزایش دوام آلیاژ فولاد به کار ‌می رود. همچنین این ترکیب یک محصول جانبی مهم در تولید هیدروکینون و آنیزآلدهید است..

الکترولیز سولفات منگنز باعث تولید اکسید منگنز می شود که به آن دی اکسید منگنز الکترولیتی (DME) ‌می گویند. از طرف دیگر اکسیداسیون این ترکیب با پرمنگنات پتاسیم باعث ایجاد ماده شیمیایی دی اکسید منگنز(DMC)  می شود. هر دو ماده حاصل از الکترولیز در باتری های سلول خشک بیشترین کاربرد را دارند.



( تولید و ساخت ) های دیگر