تولید و ساخت سولفات منگنز در تهران

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


. سولفات منگنزچیست؟ این ماده یک ترکیب معدنی با فرمول شیمیایی MnSO بوده  که در دمای اتاق به رنگ صورتی روشن و دارای ساختار جامد است.. این ماده در انواع مختلف هیدراته وجود داشته که متداول ترین آنها نوع مونو هیدرات می باشد. اما اشکال مختلف تترا و پنتا هیدرات آن نیز یافت می شود. عمده کاربرد این ماده را می توان در کشاورزی به عنوان کود شیمیایی دانست.

سولفات منگنز یک ترکیب معدنی است.. فرمول آن MnSO می‌باشد که برای تامین منگنز خاک است.فاده می‌شود. این ماده دارای خواص زیادی برای گیاهان و همچنین صنایع شیمیایی دارد. منگنز دوازدهمین عنصر فراوان پوسته ی زمین است.. کانه های منگنز اکسید منگنز، سیلیکات و کربنات منگنز می‌باشند. مهم ترین کانی های منگنز اکسید منگنز، اکسید منگنز باریم دار، اکسید منگنز پتاسیم دار، منگانیت، هاسمانیت و رودوکروسیت می‌باشند. آفریقای جنوبی، روسیه، گابن، است.رالیا، برزیل و اندونزی ازجمله مهم ترین کشورهای دارای ذخایر منگنز می‌باشند. سولفات منگنز در اثر واکنش منواکسید یا کربنات منگنز با اسید سولفوریک تولید می‌شود.

الکترولیز سولفات منگنز باعث تولید اکسید منگنز می شود که به آن دی اکسید منگنز الکترولیتی (DME) ‌می گویند. از طرف دیگر اکسیداسیون این ترکیب با پرمنگنات پتاسیم باعث ایجاد ماده شیمیایی دی اکسید منگنز(DMC)  می شود. هر دو ماده حاصل از الکترولیز در باتری های سلول خشک بیشترین کاربرد را دارند.



( تولید و ساخت ) های دیگر