تولید و ساخت سولفات منگنز در جنوب تهران

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

جنوب تهران یا پایین شهر به محله‌های جنوبی شهر تهران گفته می شود. شوش، مولوی، راه آهن و ... از جمله محله های جنوب تهران هستند. آسمونی در این بخش به معرفی محله های جنوب تهران می پردازد. محله های جنوب تهران شامل مناطق ، ، ، ، و هستند اما منطقه و هم تقریباً جزئی از محله های جنوب شهر تهران به شمار می روند که در ادامه باهم به بررسی تک تک این مناطق و محله های جنوب تهران میپردازیم.

جوادیه بر اساس مساحت بیشترین تراکم جمعیت را دارد و ورزشکاران متعددی از جمله فوتبالیست ها و کشتی گیران از این منطقه مسیر شهرت خود را آغاز کرده اند.  جوادیه از سمت جنوب به بزرگراه تندگویان ، سمت غرب به بزرگراه نواب و شمال به محله راه آهن محدود می شود. وجود بوستان ولایت ، فرهنگسرای بهمن و بیمارستان بهارلو در کنار این محله سبب شده از نظر امکانات نسبت به دیگر محله های جنوب شهر وضعیت بهتری داشته و این محله را از شرایط جزیره ای خود خارج کند. مهمترین  خیابان محله جوادیه متری می باشد که در مراسمات مذهبی شور و حال خاصی را به خود میگیرد.


سولفات منگنز Manganese Sulfate یک ترکیب معدنی بسیار کاربردی است. که متشکل از یک ترکیب یونی از گوگرد (سولفات) و منگنز است. . منگنز یکی از فراوان ترین عناصر روی زمین است. . درواقع دوازدهمین عنصر فراوان زمین است. که انسان برای ادامه زندگی خود به این عنصر نیاز دارد . این ماده برای رشد انسان و حتی رشد گیاهان جزو مواد ضروری می باشد . منگنز را با نماد شیمیایی Mn نمایش می دهند . این عنصر با سولفات وارد واکنش می شوند و ترکیب شیمیایی سولفات منگنز را ایجاد می کند . فرمول شیمیایی سولفات منگنز به صورت MnSO می باشد .

در روش اول تولید سولفات منگنز گرم اگزالیک اسید، میلی لیتر آب و میلی لیتر سولفوریک اسید با هم مخلوط می شوند. سپس دی اکسید منگنز را به طور مداوم اضافه می کنند تا زمانی که محلول از حباب کردن متوقف شود. در روش دوم نیز دی اکسید منگنز را با آب مخلوط می کنند و مقدار زیادی دی اکسید گوگرد در آن حباب زده می شود. این واکنش مستقیماً دی اکسید منگنز تولید می کند. در نهایت، پس از هر دو روش، این مخلوط فیلتر می شود تا سولفات منگنز صورتی رنگ به دست آید.

ملاک های زیادی در قیمت سولفات منگنز تاثیرگذار هستند. به عنوان مثال کشورهایی نظیر چین، ایران، ترکیه و... این محصول شیمیایی را تولید می کنند. حال بسته به نوع تولید کننده، قیمت سولفات منگنز متفاوت است.. همچنین درصد خلوص محصول بر روی قیمت گذاری تاثیر مستقیم دارد. 



( تولید و ساخت ) های دیگر