تولید و ساخت سولفات منگنز در جنوب تهران

Manganese sulfate-1
Manganese sulfate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

یکی از قدیمی ترین مناطقی که تا به امروز در دنیا کشف شده است. شهر ری می باشد که بنا به اطلاعات باستان شناسان قدمت آن به ۸ هزار سال پیش از میلاد می رسد. این محله که پیش از آن به عنوان راگا ، رغه، ارشکیه، رام اردشیر، راکس ، راگ، ام‌البلاد، ری شهر، شیخ البلاد و محمدیه شناخته می شده است. امروزه جمعیتی بالغ بر هزار نفر دارد و در حکومت زیاریان و سلجوقیان نیز پایتخت ایران انتخاب شده است.. در کتاب مقدس زرتشتیان اوستا عنوان شده است. که ری سیزدهمین شهر ساخته شده در دنیا می باشد که در آن زمان بزرگترین شهر شناخته شده دنیا بوده است.. امروزه  این ممحله شامل منطقه تهران شده و از نظر بافت اجتماعی ، یک بافت مذهبی و سنتی را در خود جای داده است..

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.


تولید سولفات منگنز می تواند به روش های گوناگونی صورت پذیرد. در آزمایشگاه های شیمی سولفات منگنز را به وسیله تصفیه دی اکسید منگنز با دی اکسید گوگرد تولید می کنند. همچنین می توان این کود را با مخلوط کردن پرمنگنات پتاسیم با بی سولفات سدیم و پراکسید هیدروژن نیز تولید کرد. در ادامه به بررسی دو روش رایج و مهم تولید سولفات منگنز از دی اکسید منگنز می پردازیم. یک راه است.فاده از

سولفات منیزیم بی آب به دلیل تمایل به آب و سازگاری با اکثر ترکیبات آلی معمولاً به عنوان ماده خشک کننده در سنتز آلی است.فاده می شود. در حین کار، یک فاز آلی با سولفات منیزیم بی آب تیمار می شود. سپس ماده جامد هیدراته شده با فیلتراسیون، تزریق یا تقطیر (در صورت کم بودن نقطه جوش) از بین می رود. نمک های سولفات معدنی دیگر مانند سولفات سدیم و سولفات کلسیم نیز ممکن است. به همین ترتیب است.فاده شوند.

سولفات منیزیم در طول تاریخ به عنوان درمانی برای مسمومیت با سرب قبل از توسعه کلات درمانی مورد است.فاده قرار می گرفت، زیرا امید بود هر سرب خورده شده توسط سولفات منیزیم رسوب کرده و متعاقباً از دستگاه گوارش پاکسازی شود. این برنامه به ویژه در اوایل تا اواسط قرن بیستم مورد است.فاده گسترده دامپزشکان قرار گرفت. نمک اپسوم قبلاً در بسیاری از مزارع برای مصارف کشاورزی در دسترس بود و اغلب در معالجه حیوانات مزرعه ای که سهوا سرب را بلعیده اند تجویز می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر